پایش و غربالگری سلامت کارکنان و دانشجویان به مناسبت هفته جهانی سلامت مردان در دانشگاه بیرجند
پایش و غربالگری سلامت کارکنان و دانشجویان، در راستای تحقق اهداف سلامتمحور و به مناسبت گرامیداشت «هفته جهانی سلامت مردان» سهشنبه، ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۵ برگزار شد.
این برنامه که با هدف شناسایی زودهنگام عوامل خطر و ارتقای سواد سلامت جامعه دانشگاهی اجرا گردید، کارشناس پرستاری اداره بهداشت و درمان دانشگاه با حضور در بخشهای مختلف از جمله حوزه ریاست، سازمان مرکزی و معاونت دانشجویی و خوابگاه دانشجویان بین الملل، خدمات پایش سلامت را به داوطلبان ارائه داد.
نظر شما :