پایش و غربالگری سلامت کارکنان و دانشجویان به مناسبت هفته جهانی سلامت مردان در دانشگاه بیرجند

۰۱ تیر ۱۴۰۵ | ۱۱:۵۸ کد : ۳۴۳۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۴
اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند، همزمان با هفته جهانی سلامت مردان، پایش و غربالگری سلامت کارکنان و دانشجویان را در سازمان مرکزی، معاونت دانشجویی و خوابگاه دانشجویان بین الملل را با هدف ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه دانشگاهی اجرا کرد.
پایش و غربالگری سلامت کارکنان و دانشجویان به مناسبت هفته جهانی سلامت مردان در دانشگاه بیرجند

پایش و غربالگری سلامت کارکنان و دانشجویان، در راستای تحقق اهداف سلامت‌محور و به مناسبت گرامیداشت «هفته جهانی سلامت مردان» سه‌شنبه، ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۵ برگزار شد.

این برنامه که با هدف شناسایی زودهنگام عوامل خطر و ارتقای سواد سلامت جامعه دانشگاهی اجرا گردید، کارشناس پرستاری اداره بهداشت و درمان دانشگاه با حضور در بخش‌های مختلف از جمله حوزه ریاست، سازمان مرکزی و معاونت دانشجویی و خوابگاه دانشجویان بین الملل، خدمات پایش سلامت را به داوطلبان ارائه داد.

کلیدواژه‌ها: هفته سلامت مردان دانشگاه بیرجند اداره بهداشت و درمان اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند دانشگاه علوم پزشکی بیرجند طرح های پیشگیری دانشگاه بیرجند سلامت کارکنان سلامت کارکنان دانشگاه بیرجند

آخرین ویرایش ۰۱ تیر ۱۴۰۵

نظر شما :