برگزاری اولین جلسه کمیته بازرسی HSE دانشگاه بیرجند در سال 1405

۰۱ تیر ۱۴۰۵ | ۱۲:۳۰ کد : ۳۴۳۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۳
در تاریخ 1 تیرماه سال 1405، اولین جلسه کمیتۀ بازرسی HSE دانشگاه بیرجند با حضور 100 درصدی اعضاء برگزار گردید.
برگزاری اولین جلسه کمیته بازرسی HSE دانشگاه بیرجند در سال 1405

در تاریخ 1 تیرماه سال 1405، اولین جلسه کمیتۀ بازرسی HSE دانشگاه بیرجند با حضور دکتر محسن پوررضا بیلندی، مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، مهندس علی امینی، معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی، دکتر غلامرضا نوروزی دبیر شورای HSE، دکتر رویا عقیلی رئیس کمیته بازرسی HSE، خانم فاطمه زنده دل، کارشناس پرستاری و عضو کمیته و مهندس محسن نخعی دبیر کمیته HSE، در سالن رسانه برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکترعقیلی گزارشی از اقدامات کمیته بازرسی و پیگیری های انجام شده پیرامون مصوبات جلسه گذشته کمیته بازرسی ارائه کرد و در ادامه مشکلات مشترک شناسایی شده در بازدیدهای HSE توسط دبیر کمیته ارائه شد، سایر اعضا نسبت به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و موارد دارای اولویت برای ارائه به شورای HSE مطرح شد.

کلیدواژه‌ها: محسن پوررضا محسن پوررضا بیلندی غلامرضا نوروزی رویا عقیلی دکتر رویا عقیلی محسن نخعی محسن نخعی HSE مهندس محسن نخعی دبیر کمیته بازرسی شورای HSE فاطمه زنده دل علی امینی

آخرین ویرایش ۰۱ تیر ۱۴۰۵

نظر شما :