برگزاری اولین جلسه کمیته بازرسی HSE دانشگاه بیرجند در سال 1405
در تاریخ 1 تیرماه سال 1405، اولین جلسه کمیتۀ بازرسی HSE دانشگاه بیرجند با حضور دکتر محسن پوررضا بیلندی، مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، مهندس علی امینی، معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی، دکتر غلامرضا نوروزی دبیر شورای HSE، دکتر رویا عقیلی رئیس کمیته بازرسی HSE، خانم فاطمه زنده دل، کارشناس پرستاری و عضو کمیته و مهندس محسن نخعی دبیر کمیته HSE، در سالن رسانه برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکترعقیلی گزارشی از اقدامات کمیته بازرسی و پیگیری های انجام شده پیرامون مصوبات جلسه گذشته کمیته بازرسی ارائه کرد و در ادامه مشکلات مشترک شناسایی شده در بازدیدهای HSE توسط دبیر کمیته ارائه شد، سایر اعضا نسبت به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و موارد دارای اولویت برای ارائه به شورای HSE مطرح شد.
نظر شما :