برگزاری دوره آموزشی "آشنایی با مجموعه قوانین آموزشی دانشگاه بیرجند"

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۵ کد : ۱۷۱۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۶
دوره آموزشی "آشنایی با مجموعه قوانین آموزشی دانشگاه بیرجند" بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دوره آموزشی " آشنایی با مجموعه قوانین آموزشی دانشگاه بیرجند "، به همت مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی در راستای برگزاری دوره‌های توانمندسازی اعضای هیأت علمی، مورخ 20 بهمن ماه 1400 به صورت مجازی برگزار شد.
به همت مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی و با همکاری مدیریت امور آموزشی، دوره آموزشی " آشنایی با مجموعه قوانین آموزشی دانشگاه بیرجند " در روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن ماه 1400 به صورت مجازی به مدت دو ساعت به صورت مجازی و با حضور جناب آقای دکتر محمدحسین خسروی به عنوان مدرس کارگاه و تعدادی از اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه بیرجند برگزار شد. 
دکتر محمدحسین خسروی در این کارگاه در خصوص آشنایی با قوانین مربوط به اخذ درس و انواع حذف درس در خلال نیمسال یا پس از آن، آشنایی با قوانین مربوط به مرخصی تحصیلی و حذف نیمسال (با احتساب یا بدون احتساب در سنوات)، آشنایی با قوانین میهمانی، نقل و انتقال و تغییر رشته دانشجو، آشنایی با قوانین نظام وظیفه دانشجویان پسر مشمول، آشنایی با قوانین و فرآیندهای مربوط به کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه، آشنایی با قوانین مربوط به فراغت از تحصیل و دانش آموختگی و فرآیندهای پس از فراغت از تحصیل به ایراد سخن پرداخت. در پایان به سوالات اعضای هیأت علمی در این زمینه پاسخ داده شد.

آخرین ویرایش۲۳ بهمن ۱۴۰۰