برگزاری وبینار«چگونه از تنظیم هیجان به تنظیم خود برسیم؟»

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۹ کد : ۱۹۰۱۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۴
برگزاری وبینار«چگونه از تنظیم هیجان به تنظیم خود برسیم؟»

به همت مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه بیرجند با همکاری مرکز مشاوری و توانمندسازی دانشگاه، کارگاه آموزشی «چگونه از تنظیم هیجان به تنظیم خود برسیم؟» ویژه اساتید دانشگاه‌های سطح استان خراسان جنوبی با تدریس دکتر زهرا دانایی، دکتری روان‌شناسی عمومی و روان‌شناس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ در سامانه اسکای روم برگزار گردید.

در ابتدا، دکتر دانایی به تعریف هیجان، مفروضه‌های تنظیم هیجان و انواع هیجان شامل هیجانات اولیه و ثانویه پرداختند. در ادامه دکتر دانایی از شرکت‌کنندگان پرسیدند که تجربه خودشان از تنظیم هیجان را بیان کنند. سپس نقش هیجانات در زندگی روزمره و مهارت‌های اختصاصی تنظیم هیجان به شیوه تعاملی توضیح داده شد. انواع ذهن، شامل ذهن هیجانی، استدلالی و سلیم، موانع استفاده از ذهن منطقی، باورهای غلط در مورد هیجان، ایجاد مهارت مباره با افکار ناشی از هیجان از جمله ذهن‌آگاهی از جمله مواردی بود که به‌طور مفصل در این وبینار مورد بررسی قرار گرفتند.

شایان ذکر است در خلال این وبینار خدمات مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند از طریق کلیپ تهیه شده به اساتید معرفی گردید. در انتها نیز دکتر دانایی به سؤالات اساتید در این زمینه پاسخ دادند. این وبینار مورد استقبال اساتید دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای و صنعتی قرار گرفت.

آخرین ویرایش۲۳ خرداد ۱۴۰۱