برگزاری جلسه گرامیداشت روز دانشجو آموزشکده کشاورزی سرایان

۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹ کد : ۱۰۹۲۰ اخبار آموزشکده
تعداد بازدید:۱۵۱۳

به گزارش روابط عمومی آموزشکده کشاورزی سرایان ، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو نشست ویدئو کنفرانسی با حضور دکتر مسعود دیدارخواه رئیس آموزشکده کشاورزی و مهندس رسولی مقدم فرماندار شهرستان سرایان و جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار شد.

در ابتدا دکتر دیدارخواه ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو را بزرگ و افتخار آمیز برای ملت ایران و نماد آگاهی و پویایی جامعه دانست وی در ادامه به ارائه مطالبی در خصوص اهمیت و جایگاه دانشجو در دانشگاه پرداخت.

در ادامه فرماندار سرایان ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشجو، روز دانشجو را نماد آزادیخواهی، عدالتخواهی و دشمن ستیزی عنوان نمود و افزود: دانشجو با روحیه پرسشگر،جستجوگر و مطالبه گری که دارد باید در مسیر این ارزشهای متعالی، ضمن کسب و تولید علم و دانش زمینه را برای حضور در صحنه اجتماع پیرامونی تا فضای بین المللی ایجاد کند. وی با تاکید به بهره گیری از نیروی جوانی در جهت رسیدن به اهداف متعالی، فضای آموزش عالی و دانشگاهی را ارزشمندترین فرصت برای خلق این اهداف عنوان نمود و گفت : دانشجویان با تحرک و تلاش بیشتر این فرصت را قدر بدانند.

در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به صورت مجازی برگزار شد، جمعی از دانشجویان دانشگاه به ارائه مطالب، پیشنهادات و مطالبات خود پرداختند.

 

آخرین ویرایش۱۸ آذر ۱۳۹۹