حضور رئیس اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند در اولین جلسه قطب های دوازده گانه تخصصی بیماری ها

۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۴ کد : ۱۴۸۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳۸

اولین جلسه قطب های دوازده گانه تخصصی بیماری ها در تاریخ 24 مهر ماه از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت عتف با شرکت روسای مراکز منتخب قطب های تخصصی در بستر فضای مجازی برگزار شد. در این جلسه دکتر عقیلی رئیس اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند برنامه های اعلامی  و سیاست های اجرایی اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند بعنوان قطب کرونا و بیماری های عفونی را تشریح نمود و توضیحاتی نیز در خصوص رصد واکسیناسیون دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه بیرجند و آمار 95 درصدی واکسیناسیون اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی ارائه داد که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت. دراین جلسه از اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند برای ارسال برنامه ها و سیاست های اجرایی قطب کرونا در سه حوزه سواد سلامت، ارائه خدمات و ارزیابی های بالینی تقدیر شد.

شایان ذکر است به منظور پیشبرد اهداف سلامت دانشگاهیان، از ۹۰ دانشگاه وزارت علوم فقط 12 دانشگاه از سوی سازمان امور دانشجویان به عنوان قطب انتخاب شده اند تا برنامه­ هایشان با عناوین سلامت محور از جمله بیماری های واگیر و غیر واگیر ، به شکل ملی مورد بهره برداری قرار گیرد.

اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند نیز بعنوان قطب کرونا و بیماریهای عفونی انتخاب شده و در سطح ملی در موضوع کرونا و بیماری های ویروسی فعالیت خواهد داشت.

 

کلید واژه ها: اداره بهداشت و درمان

آخرین ویرایش۲۰ آبان ۱۴۰۰