برگزاری دومین جلسه کارگروه آغاز سال تحصیلی

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۷ کد : ۱۴۲۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۷

دومین جلسه کارگروه آغاز سال تحصیلی روز سه‌شنبه  9 شهریور 1400 با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه، مدیر امور آموزشی، مدیر امور اداری، مدیر حراست، رئیس اداره بهداشت و درمان، مدیر دانشجویی و رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه بصورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره بهداشت و درمان با توجه به ضرورت واکسیناسیون دانشجویان و کارکنان برای شروع آموزش حضوری بیان نمود، که اسامی کلیه دانشجویان، در مقاطع مختلف تحصیلی به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و همچنین از طریق وزارت علوم برای واکسیناسیون در برابر کرونا ارسال شده است و پس از اعلام جدول زمانبندی از طریق وزارت بهداشت واکسیناسیون دانشجویان انجام خواهد شد. درباره واکسیناسیون کارکنان شرکتی شاغل در دانشگاه نیز اعلام شد که لیست کارکنان شرکتی به دانشگاه علوم پزشکی و وزارت علوم ارسال گردیده است و پیگیری‌های مکرر از وزارت علوم انجام شده است و در حال حاضر منتظر اعلام برنامه زمانبندی از سوی وزارت بهداشت هستیم. همچنین در مورد پیش بینی زمان اتمام واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی و اساتید مدعو دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است؛ اولین جلسه این کمیته در مردادماه جاری با عنوان بررسی چالش‌های بازگشایی دانشگاه‌ها و راهکارهای برون رفت(ابلاغی توسط مرکز حراست وزارت عتف) برگزار شد.تاکنون دو جلسه هم‌اندیشی برای ارائه راهکارهای پیشنهادی و بررسی مسائل مربوط به بازگشایی دانشگاه توسط کمیته ذیل این کارگروه نیز برگزار شده است.

آخرین ویرایش۱۴ شهریور ۱۴۰۰