دوره آموزشی الزامات سلامت محیط و کار

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۶۰۹۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۹۳

دوره آموزشی الزامات سلامت محیط و کار به منظور پیشگیری و کنترل کووید 19 برای نیروهای خدماتی، انتظامات، همکاران اداره خوابگاه، اداره نقلیه و اداره تغذیه دانشگاه بیرجند روز پنجشنبه 18 آذر 1400 بصورت حضوری در دو گروه از ساعت 10-8 و 12-10 با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار ولایت دانشگاه برگزار شد.
در جلسه آموزشی ویژه نیروهای خدماتی دانشگاه که از ساعت 10-8 برگزار گردید، مهندس براتی کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان بیرجند، ضمن خداقوت به این قشر خدوم و زحمتکش عنوان کرد: در طی بازشدن دانشگاه ها فرآیند گندزدایی و ضدعفونی محیط دانشگاه، بهداشت ساختمان‌ها و محوطه‌ها باید بصورت جدی تر در دستور کار قرار گیرد.
وی ضمن بیان روش‌های صحیح ضدعفونی و گندزدایی، تاکید داشت: با اجرای صحیح اصول بهداشتی شاهد عبور موفق از این بیماری خواهیم بود.در پایان دوره آموزشی به پرسش های مطرح شده از سوی حاضرین پاسخ داده شد.
 همچنین در جلسه آموزشی همکاران انتظامات، اداره خوابگاه، اداره نقلیه و اداره تغذیه ، که از ساعت 12-10 برگزار گردید، خانم مهندس خراشادی زاده، رئیس گروه سلامت مرکز بهداشت استان، ضمن تشکر و خداقوت بیان کرد: همه ما برای مقابله با این بیماری وظایفی داریم و باید ضدعفونی درست و اصولی محیط و ساختمان‌های دانشگاه را جدی بگیرم و به علت بازشدن دانشگاه ها می بایست روش های پیشگیری و کنترل این بیماری را به دانشجویان آموزش داده و دانشجویانی که هنوز واکسن نزده اند را به تزریق واکسن تشویق کنیم. در پایان به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

 

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۴۰۰