حضور عضو اصلی کانون همیاران بهداشت اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند در پنجمین همایش سراسری کانون های دانشجویی همیاران سلامت

۲۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۲ کد : ۲۰۴۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۱۹

پنجمین همایش سراسری کانون­ های دانشجویی همیاران سلامت جسم و روان با حضور  دکتر داداش­­ پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت به میزبانی دانشگاه شیراز در روزهای 20 و 21 مهرماه برگزار گردید. در این همایش که با هدف تعامل کانون ­ها و ارتقاء عملکرد آنان برگزار شد، نیما خزائی از اعضای اصلی کانون همیاران بهداشت اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند نیز شرکت داشت. برگزاری کارگاه ­های چهارده گانه با موضوعات مختلف سلامت، اجرای چالش و تور گردشگری از برنامه­ های این گردهمایی بود. در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور نیز اهداء گردید.

شایان ذکر است کانون همیاران بهداشت متشکل از گروهی از دانشجویان می باشد که به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه با اداره بهداشت و درمان دانشگاه در زمینه خدمات مرتبط با بهداشت و سلامت جسمی، آموزش و یاری رسانی به سایر دانشجویان همکاری می نمایند. دانشجویان علاقه مند می­ توانند جهت ثبت نام در کانون همیاران بهداشت به لینک زیر مراجعه نمایند.

https://birjand.ac.ir/hct/fa/form/66

آخرین ویرایش۲۵ مهر ۱۴۰۱