نظرسنجی از خدمات کتابخانه مرکزی و مرکز نشر

کاربر گرامی؛ این فرم جهت دریافت نظرات شما عزیزان برای بهینه سازی و ارتقاء کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی و مرکز نشر طراحی شده است؛ خواهشمند است با دقت به سوالات ذیل پاسخ دهید.
  • 0
  • نام و نام خانوادگی*در صورت تمایل
    1
  • کد ملی*ده رقم را کامل وارد کنید
    2
  • نوع عضویت*
    3
  • مقطع تحصیلی*
    4
  • میزان مراجعه به کتابخانه*
    5
  • • میزان رضایت از خدمات میز امانت کتاب ( مدت امانت، تعداد کتب امانی، تمدید و رزرو)*
    6
  • • میزان رضایت از روزآمد بودن منابع*
    7
  • • میزان رضایت از نرم افزار کتابخانه برای جستجو و تمدید کتب*
    8
  • • میزان رضایت از نحوه سفارش و تامین منابع برای کتابخانه*
    9
  • • میزان رضایت از سکوت کتابخانه*
    10
  • • میزان رضایت از سیستم سرمایش و گرمایش، نظافت و روشنایی سالن مطالعه*
    11
  • • میزان رضایت از نظافت سایر بخشهای کتابخانه*
    12
  • • میزان رضایت از سیستم تهویه و روشنایی کتابخانه*
    13
  • • میزان رضایت از پخش موسیقی ملایم در بخش امانت کتابخانه*
    14
  • • میزان رضایت از نحوه دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی کتابخانه*
    15
  • • میزان رضایت از راهنمایی کتابداران (حضوری یا تلفنی)*
    16
  • • میزان رضایت از سرعت ارائه خدمات به مراجعین*
    17
  • • میزان رضایت از پاسخگویی درست و مناسب*
    18
  • • میزان رضایت از نحوه برخورد کتابداران*
    19
  • • میزان رضایت از کیفیت و کمیت رایانه های موجود در کتابخانه*
    20
  • • به نظر شما چه بخش‌هایی نیاز به بهبود دارد؟*
    21
  • • بزرگ‌ترین مشکل شما در استفاده از کتابخانه چیست؟*
    22
  • • اگر شما رئیس کتابخانه بودید، چه تغییری در کتابخانه ایجاد می‌کردید؟*
    23
  • و در پایان چنانچه نظر و پیشنهادی دارید بنویسید.*
    24