اداره ساختمان و تاسیسات
شرح وظایف:
- نظارت بر انجام خدمات فنی ساختمانها
- نظارت بر نحوه عملکرد کارکنان واحد تابعه و شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد دانشگاه
- همکاری در برگزاری مناقصه وانعقاد قرارداد با شرکتهای مشاوره و پیمانکار جهت طرحهای ساختمانی و تاسیساتی
- بررسی صورت وضعیت ها و موارد مالی طرحهای فنی
- پیش بینی و برآورد نیازها و تجهیزات پروژه ها طبق فهرست مقادیر پروژه
- برنامه ریزی و تامین لوازم و مصالح مورد نیاز طرحهای فنی
- ارائه گزارشهای ادواری از چگونگی اجرای طرحهای فنی، مشکلات و موانع و ارائه راهکارها
- نظارت بر نگهداری و ثبت و ضبط نقشه ها و صورت مشخصات مدارک فنی
- نظارت و مراقبت و نگهداری کلیه ساختمانها و تاسیسات دانشگاه و بررسی علل خرابی ساختمان و تاسیسات
- نظارت بر تهیه صورت وضعیتهای موقت و قطعی و ارائه آن به مقام مافوق
- نظارت بر فرآیند نقشه برداری و ترسیم کلی نقشه ها و اصلاح موارد عدم تطابق
- نظارت و کنترل بر انجام امور متره ساختمان
- نظارت بر عملکرد شرکت خدمات فنی طرف قرارداد دانشگاه
- رسیدگی و اظهارنظر در مورد تغییراتی که در پروژه ها در حین اجرای کار پیش می آید
- تنظیم برنامه های مالی و اداری اداره تحت سرپرستی و نظارت بر اجرای آن
- همکاری در پیاده کردن نقشه ها و مشارکت در کنترل عوامل اجرایی کار
- مراقبت بر امر تهیه نقشه های مختلف در محدوده دانشگاه
- تدوین روشهای انجام کار و نظارت و سرپرستی بر کلیه امور عملیات اجرایی ساختمان ها و نصبتاسیسات واحدهای مختلف دانشگاه
- شرکت در جلسات،سمینارها و کمیسیونهافنی باتوجه به نیاز
- شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی
- راهنمایی و هدایت کارشناسان و کارکنان تحت سرپرستی
- همکاری لازم با سایر کارشناسان و همکاران در زمینه شغلی در محیط کار
- آگاهی کامل از کلیه قوانین ،مقررات و دستورالعمل های مربوطه ورعایت آن
- انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق