اداره رفاه و بازنشستگی
سعید جمیلی
رئیس اداره رفاه و بازنشستگی
-
سازمان مرکزی
-
056-31024214
شرح وظایف:
- اعمال و اجرای قوانین،آئین نامه هاو مقررات ودستورالعملهای صادره از مراجع ذیصلاح و همچنین کلیه مصوبات هیات امنا و هیات اجرایی منابع انسانی کارکنان غیر هیات علمی،هیات جذب اعضای هیات علمی و... دانشگاه
- تهیه و تدوین آئین نامه ها، بخشنامه ها ، دستورالعملها ی امور رفاهی و بازنشستگان دانشگاه در چارچوب قوانین و مقرررات مربوطه با هماهنگی مقامات مافوق
- مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی ،قوانین مربوط به صندوق های بازنشستگی ، رفاه و بخشنامه ها و تصویب نامه ها مربوط به منظور آشنایی کامل ونظارت بر اعمال و اجرای آنها
- نظارت و همکاری در اقدامات مربوط به صدور دفترچه بیمه درمان ، برقراری حقوق بازنشستگی و از کار افتادگی و وظیفه وراث مربوطه و مستمری بگیران
- نظارت و همکاری درمحاسبه بدهی کسور بازنشستگی خدمت نظام وظیفه و خدمات غیر رسمی اعضا
- نظارت و همکاری درانجام کلیه امور مربوط به بازنشستگی و تغییر صندوق بازنشستگی اعضاء
- نظارت بر استرداد و انتقال کسور بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه
- نظارت و همکاری در حسن انجام خدمات مربوط به به بازنشستگی ، ازکارافتادگی ، بازخریدی ط در چهارچوب قوانین و مقررات جاری
- نظارت و همکاری درانجام مکاتبات و محاسبه حقوق جهت صدور احکام بازنشستگی
- نظارت و همکاری و مکاتبه با سایر سازمان ها و دستگاه ها جهت استعلام سوابق خدمتی
- نظارت و همکاری در اقدامات مربوط به صدور کلیه معرفی نامه ها و گواهی انجام کار کلیه اعضا و بازنشستگان
- تهیه گزارش های لازم درخصوص موعد بازنشستگی افراد و بررسی درخواست افراد برای بازنشستگی
- فراهم کردن امکانات رفاهی برای اعضاء دانشگاه در حدود مقررات با در نظر گرفتن امکانات و تسهیلات مالی
- نظارت بر انجام امور مربوط به ، بیمه ها ، رفاه و پرداخت کمکهای نقدی وغیر نقدی با هماهنگی مقام مافوق
- هماهنگی وپیگیری در جهت اعطای وامهای ضروری و غیره با نظر مقام مسئول و مراجع ذیربط از منابع مالی قانونی موجود
- اجرای سیاست گذاری های شورای رفاهی دانشگاه
- نظارت برانجام کلیه امور مربوط به پرداخت وام ها و کمک هزینه های بازنشستگان
- پیگیری و نظارت در جهت انجام خدمات مربوط به پرداخت کمک هزینه ازدواج، فوت ، مهدکودک، مسکن،غذا، لباس وشیرو...
- همکاری درفراهم نمودن تسهیلات لازم جهت استفاده از تسهیلات رفاهی و ورزشی جهت اعضاء دانشگاه و خانواده آنان
- برنامه ریزی در جهت فراهم نمودن تسهیلات اقامتی و حمل و نقل جهت سفرهای تفریحی و زیارتی اعضاء
- پیگیری جهت انعقاد قرارداد بیمه ها شامل بیمه عمر و حوادث، بیمه تکمیلی اعضاء شاغل و بازنشستگان دانشگاه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه
- نظارت و همکاری در انجام مکاتبات و پیگیری های لازم از سازمانهای ذیربط جهت اخذ بیمه های عمر و حوادث و...جهت اعضاء واجد شرایط
- نظارت و بررسی پرونده های مشمولین صندوق ذخیره اعضاء
- انجام کلیه امور مربوط به مسکن اعضا اعم از پرداخت حق مسکن، وام مسکن . ....
- نظارت و کنترل دقیق بر نگهداری، حفظ و حراست پرونده های استخدامی در اداره رفاه و بازنشستگی
- ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به کارکنان تحت سرپرستی و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود
- پاسخگویی، راهنمایی و توجیه حضوری و تلفنی کارکنان
- نظارت و همکاری دراقدامات مربوط به صدور دفترچه بیمه درمان و سایر خدمات ذیربط
- شرکت در جلسات، سمینارها و کمیسیونها باتوجه به نیاز
- تهیه و تنظیم گزارشات مورد نیاز جهت مقام مافوق
- شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی
- انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق