اداره تعمیرات و نگهداری

شرح وظایف:

    • نظارت و سرپرستی بر کلیه امور مربوط به تعمیرات و نگهداری تاسیسات ابنیه و ساختمانهای دانشگاه
    • تنظیم و تقسیم برنامه کاری پرسنل تحت سرپرستی برابر تخصص و ساعات خدمت آنها
    • برنامه ریزی و زمان بندی عملیات تعمیرات و نگهداری تاسیسات ابنیه و ساختمانهای دانشگاه
    • همکاری در برگزاری مناقصات با هماهنگی کارشناس امورقراردادهاجهتانعقاد قرارداد با شرکتهای پیمانکاری
    • نظارت بر نحوه عملکرد کارکنان واحد تابع و خدمات پیمانکاران طرف قرارداد نگهداری تاسیسات و ابنیه دانشگاه
    • نگهداری از پیشینه تعمیراتی ، قراردادها، دستورالعملهای فنی دستگاه ها و نقشه های ساختمانی کلیه تاسیسات وابسته
    • تنظیم برنامه بازدید مستمر تاسیسات و تجهیزات دانشگاه جهت اطمینان از صحت عملکرد
    • انجام تعمیرات فنی خاص تاسیسات و تجهیزات و آموزش کارکنان جهت پیشگیری از آسیب دیدن وسایل حساس و گران قیمت دانشگاه
    • برنامه ریزی در جهت استقرار سیستمهای تعمیرات و نگهداری پیشرفته نظیر T.P.M
    • تهیه پیشنهاد لازم برای توسعه ، تغییر و ترسیم و یا تعویض تاسیسات دانشگاهبا رعایت اصول پدافند غیر عامل
    • پیش بینی و برآورد تجهیزات و ملزومات مورد نیاز واحد و تامین آن
    • نظارت و کنترل بر رعایت اصول ایمنی در محیط کار
    • همکاری لازم  با سایرکارشناسان و همکاراندر زمینه شغلیدر محیط کار
    • شرکت در جلسات،سمینارها و کمیسیونهای مالی باتوجه به نیاز
    • پیش بینی هزینه های مورد نیاز سالیانه جهت تعمیرات و نگهداری تاسیسات دانشگاه و ارائه آن به مقام مافوق
    • تهیه گزارشات فنی و آمار عملکرد جهت مسئول مافوق
    • شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی
    • انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق
تعداد بازدید:۴۴۶