کسب افتخار عضو کانون موسیقی دانشگاه بیرجند در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان کشور

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۰:۲۳ کد : ۱۰۴۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۹۰۳
علی خالدی، دانشجو دانشگاه بیرجند و عضو کانون موسیقی دانشگاه در چهاردهمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان کشور به مقام سوم در رده سنی ج دست یافت.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، علی خالدی دانشجوی دانشگاه بیرجند و عضو کانون موسیقی دانشگاه بیرجند در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان کشور در بخش موسیقی دستگاهی و در تکنوازی دف به مقام سوم این مسابقات دست یافت. 
وی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دانشگاه در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات هرساله و باحضور فعالان عرصه موسیقی کشور در سه رده سنی الف تا ج برگزار می شود که امسال بدلیل شرایط خاص کشور بصورت مجازی برگزار شد. 
این عضو کانون موسیقی دانشگاه در ادامه  افزود: این مسابقات هرساله در بخشهای موسیقی کلاسیک، نواحی و سنتی و با حضور داوران و بزرگان موسیقی کشور برگزار می شود. 
خالدی در خصوص این دوره از مسابقات گفت، مرحله مقدماتی این مسابقات در خردادماه برگزار شد و شرکت کنندگان در مرحله پایانی با ارسال ۳ اثر که توسط هیات داوران انتخاب شده بود، مورد داوری قرار گرفتند. 


شایان ذکر است علی خالدی در بخش موسیقی دستگاهی و در تکنوازی دف در رده سنی ج (۲۴تا ۲۹سال) به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

آخرین ویرایش۱۴ آبان ۱۳۹۹