نشست مشترک انجمنهای علمی دانشجویی با معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزارشد

۰۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۸ کد : ۸۰۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۴۶
نشست مشترک انجمنهای علمی دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت، شامگاه روز پنج‌شنبه مورخ یکم خردادماه بصورت مجازی برگزار شد.
نشست مشترک انجمنهای علمی دانشجویی با معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزارشد

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در ادامه نشست‌های مجازی این معاونت، نشست دبیران و اعضای انجمنهای علمی دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیر اجتماعی و جمعی از کارشناسان این معاونت بصورت مجازی برگزارشد. مشاوری‌نیا، کارشناس انحمنهای علمی دانشجویی دانشگاه، ضمن اعلام این خبر گفت: در این نشست صمیمی نمایندگان انجمنهای علمی دانشجویی نظرات و درخواستهای خود را پیرامون انجمنهای علمی مطرح کردند.
دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این جلسه، ضمن تشکر از حضور دانشجویان علاقمند به انجام فعالیتهای علمی دانشجویی خاطر نشان کرد: مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی، ضمن حمایت از طرحهای علمی دانشجویی، تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات موجود بکار خواهد بست. دکتر اکبری، مدیر اجتماعی دانشگاه نیز از دانشجویان خواست با ارائه طرحهای کاربردی و شرکت در استارتاپ های پیش روی این معاونت، در جهت رشد و توسعه علمی دانشگاه گام بردارند. 
شایان ذکر است این نشست بیش از دو ساعت بطول انجامید.

آخرین ویرایش۰۲ خرداد ۱۳۹۹