هفتمین مراسم کافه کتاب در نمایشگاه استانی کتاب برگزار شد

۰۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۳ کد : ۵۵۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۷۱۶

هفتمین مراسم کافه کتاب به همت همکاران کتابخانه مرکزی و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه با شعار « پاتوق کتاب با طعم لذت» در محل سالن جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب استان در روز سوم آذر ماه از ساعت 18 لغایت 20 برگزار شد.

دکتر مجید جامی الاحمدی رئیس کتابخانه مرکزی ضمن بیان این خبر گفت: کافه کتاب­ها و صاحبان­شان فرصت را مهیا می­کنند تا به ضیافت دانایی قدم بگذارید. این که نخستین کافه کتاب ابتکار چه کسی بود یا درکجا به وجود آمد، چندان مهم نیست. مهم این است که امکاناتی در شهر ما وجود دارد که با استفاده از آنها می­توانیم به دانسته هایمان اضافه کنیم.

در این مراسم آقای دکتر محمد بهنام فر عضو محترم هیات علمی گروه زبان و ادبیات فارسی با معرفی کتاب « وحی دل مولانا» که به قلم ایشان به رشته تحریر در آمده بود ضمن سخنانی در ارتباط به کتاب، قلم و اندیشه، به معرفی اجمالی این اثر پرداخت. پس از آن جناب آقای دکتر مفید شاطری از اعضای محترم هیات علمی گروه جغرافیا به معرفی کتاب « بینش مذهبی و پدیده های جغرافیایی حسینیه ها و تکایای تاریخی خراسان جنوبی» پرداخت و در ادامه سرکار خانم دکتر زهرا علیزاده بیرجندی به معرفی اثر خود تحت عنوان: « تاریخ جنون در ایران» پرداختند.

آخرین ویرایش۰۵ آذر ۱۳۹۸