فرآیند صدور گواهی موقت پایان تحصیلات

تعداد بازدید:۳۱۳۹
ردیف مراحل انجام فرآیند توضیحات هر مرحله
۱ درخواست دانشجو در این مرحله دانش آموخته با مراجعه حضوری یا ثبت نام در سامانه پست درخواست خود را مبنی بر صدور گواهی موقت اعلام می کند
۲ بررسی پرونده در این مرحله کارشناس دانش آموختگان پرونده دانش آموخته را از لحاظ مدارک لازم جهت صدور گواهی موقت بررسی میکند.
۳ تایید نهایی اطلاعات در سامانه سدف در این مرحله کارشناس دانش آموختگان اطلاعات دانش آموخته را براساس مستندات پرونده، ثبت سامانه کرده و تایید می کند.
۴ ثبت اطلاعات در سامانه سجاد در این مرحله کارشناس دانش آموختگان با وارد کردن کدملی دانش آموخته در سامانه سجاد برای دریافت کد صحت مدرک وی اقدام می کند.
۵ تایید اطلاعات در سامانه سجاد توسط رئیس اداره در این مرحله رئیس اداره دانش آموختگان اطلاعات ثبت شده دانش آموخته توسط کارشناس دانش آموختگان را مجدد بررسی و تایید نهایی می کند.
۶ دریافت کد صحت صادره از سامانه سجاد در این مرحله کارشناس با مراجعه مجدد به سامانه سجاد و وارد کردن کد ملی دانش آموخته، کدصحت صادر شده وی را دریافت می کند.
۷ ثبت کد صحت در سامانه سدف و تایید نهایی در این مرحله کارشناس دانش آموختگان کدصحت صادره را جهت تایید نهایی اطلاعات دانش آموخته ثبت سامانه سدف می کند.
۸ صدور گواهی موقت پایان تحصیلات در این مرحله کارشناس دانش آموختگان گواهی موقت پایان تحصیلات نامبرده را صادر می کند.
۹ تحویل گواهی موقت پایان تحصیلات در این مرحله دانش آموخته می تواند از ۳ طریق برای دریافت گواهی موقت پایان تحصیلات اقدام نماید.
۱- مراجعه حضوری
۲- مراجعه وکیل دانش آموخته با در دست داشتن وکالت محضری و ارائۀ کارت شناسایی معتبر وکیل
۳- ثبت نام در سامانه غیرحضوری دریافت مدرک (سامانه پست) به آدرس:
www.birjand.postsam.ir (جهت اطلاع از نحوه درخواست اینجا را کلیک نمائید.)

 

آخرین ویرایش۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲