فرآیند صدور گواهی موقت پایان تحصیلات

تعداد بازدید:۴۹۴۹
ردیف مراحل انجام فرآیند توضیحات هر مرحله
۱ درخواست مدرک

در این مرحله دانش آموخته در سامانه پویا ( https://puya.birjand.ac.ir ) درخواست خود را مبنی بر صدور گواهی موقت اعلام می کند.

** این درخواست صرفاً زمانی فعال خواهد بود که ورود به سامانه پویا از طریق گزینه ((ورود از طریق پنجره ملی دولت هوشمند)) صورت گیرد.

۲ بررسی پرونده در این مرحله کارشناس دانش آموختگان پرونده دانش آموخته را از لحاظ مدارک لازم جهت صدور گواهی موقت بررسی می‌کند.
۳ تایید نهایی اطلاعات در سامانه سدف در این مرحله کارشناس دانش آموختگان اطلاعات دانش آموخته را براساس مستندات پرونده، ثبت سامانه کرده و تایید می کند.
۴ ثبت اطلاعات در سامانه سجاد در این مرحله کارشناس دانش آموختگان با وارد کردن کدملی دانش آموخته در سامانه سجاد برای دریافت کد صحت مدرک وی اقدام می کند.
۵ تایید اطلاعات در سامانه سجاد توسط رئیس اداره در این مرحله رئیس اداره دانش آموختگان اطلاعات ثبت شده دانش آموخته توسط کارشناس دانش آموختگان را مجدد بررسی و تایید نهایی می کند.
۶ دریافت کد صحت صادره از سامانه سجاد در این مرحله کارشناس با مراجعه مجدد به سامانه سجاد و وارد کردن کد ملی دانش آموخته، کدصحت صادر شده وی را دریافت می کند.
۷ ثبت کد صحت در سامانه سدف و تایید نهایی در این مرحله کارشناس دانش آموختگان کدصحت صادره را جهت تایید نهایی اطلاعات دانش آموخته ثبت سامانه سدف می کند.
۸ صدور و ارسال گواهی موقت پایان تحصیلات در این مرحله کارشناس دانش آموختگان گواهی موقت پایان تحصیلات نامبرده را صادر و از طریق پست به آدرس ثبت شده در سامانه پویا ارسال می کند.

زمان لازم برای صدور و ارسال گواهی موقت حداقل ۲۵ روز از تاریخ ثبت درخواست خواهد بود.

آخرین ویرایش۰۵ آذر ۱۴۰۳