فرآیند و مدارک صدور دانشنامه المثنی

تعداد بازدید:۸۱۹
ردیف مراحل انجام فرآیند توضیحات هر مرحله
۱ اعلام مفقودی مدرک توسط دانش آموخته ارسال درخواست دانش آموخته مبنی بر صدور المثنی دانشنامه از طریق ایمیل به آدرس: birjandedu@birjand.ac.ir
۲ ارسال فرم های مربوطه به آدرس دانش آموخته

در این مرحله ابتدا کارشناس جهت وجود مدرک مذکور از دانشگاهها و سازمان های درخواست کننده تاییدیه استعلام می نماید. سپس فرم استشهاد محلی به همراه نامه معرفی دانش آموخته به اداره ارشاد اسلامی جهت درج آگهی فقدان به آدرس دانش آموخته پست خواهد شد.

فرم استشهاد محلی

۳ ارسال مدارک توسط دانش آموخته دو قطعه عکس ۴*۳
فتوکپی تمام صفحات شناسنامه در صورت تغییرات و فتوکپی کارت ملی
ارائه فرم تکمیل شده استشهاد محلی با تایید دفتر اسناد رسمی
ارائه سه نسخه از روزنامه حاوی آگهی مفقودی مدرک جهت دانشنامه تحصیلی المثنی: سه بار آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار به فاصله زمانی هر دو ماه یکبار (یک ماه در میان). منظور در پایان شش ماه دانش آموخته سه نسخه روزنامه می بایست ارائه دهد.
۴ صدور دانشنامه المثنی صدور دانشنامه المثنی توسط کارشناس دانش آموختگان

 

آخرین ویرایش۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱