برگزاری اولین جلسه کمیته بازرسی HSE دانشگاه بیرجند در سال 1405
در تاریخ 1 تیرماه سال 1405، اولین جلسه کمیتۀ بازرسی HSE دانشگاه بیرجند با حضور 100 درصدی اعضاء برگزار گردید.
ادامه مطلب
در تاریخ 1 تیرماه سال 1405، اولین جلسه کمیتۀ بازرسی HSE دانشگاه بیرجند با حضور 100 درصدی اعضاء برگزار گردید.
ادامه مطلب
اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند، همزمان با هفته جهانی سلامت مردان، پایش و غربالگری سلامت کارکنان و دانشجویان را در سازمان مرکزی، معاونت دانشجویی و خوابگاه دانشجویان بین الملل را با هدف ارتقای شاخصهای سلامت جامعه دانشگاهی اجرا کرد.
ادامه مطلب