رییس اداره تغذیه

حسن خراشادی زاده
رییس اداره تغذیه
-
مدیریت دانشجویی
-
واحد تغذیه
-
05631025140
-
05631028002
:شرح وظایف پست سازمانی رئیس اداره تغذیه
- تنظیم شرایط اختصاصی مناقصه و مزایده و همکاری با امور قراردادها به همراه جداول پیوست مربوط به قرارداد پیمانکاران پخت و توزیع غذا و نظارت بر اجرای مفاد آن؛
- بررسی و تأیید آمار ارائه شده رزرو غذا توسط کارشناس اداره تغذیه و بررسی صورتحساب مالی گزارششده و تأیید نهایی آن و ارجاع به مقام مافوق (بررسی و تأیید صورتوضعیت قراردادهای طبخ و توزیع
- بررسی و تأیید آمار و صورت وضعیت مالی قراردادهای طبخ و توزیع دانشکده فردوس و سلف مکمل؛
- تشکیل جلسات دورهای با نمایندگان شورای صنفی رفاهی دانشجویان و ناظرین دانشجویی در سالنهای غذاخوری درخصوص تنظیم برنامه غذایی، غذاهای جدید، کیفیت و کمیت غذاها و ارائه گزارش مکتوب به مافوق؛
- تهیه و تنظیم برنامه غذایی غذاخوریهای دانشجویی و اساتید و ارائه به مسئول اتوماسیون جهت درج در سامانه جهانگستر؛
- پیگیری و رسیدگی به شکایات دانشجویی و ارائه گزارش به مسئول مافوق؛
- بهروزرسانی و گسترش فضاها و تجهیزات موردنیاز برای انجام وظایف اداره تغذیه، ارائه پیشنهاد و مشاوره در بخش تغذیه دانشگاه و انجام امور اداری و ستادی اداره تغذیه؛
- اطلاعرسانی مناسب و بهموقع به دانشجویان در زمینه قوانین، فعالیتها و فرایندهای مرتبط با تغذیه دانشجویان (شامل اتوماسیون تغذیه، برنامه غذایی، رعایت اصول بهداشتی و غیره)؛
- انجام بازدیدهای مستمر و غیر قابل پیش بینی از سلف سرویس ها و مراکز توزیع غذای دانشجویان در خوابگاهها (بررسی کیفیت غذای توزیعشده، نحوه توزیع غذا، نشانهای مواد اولیه، تاریخ انقضاء و غیره)؛
- انجام نظرسنجی غذایی از دانشجویان به منظور پیش بینی در تنظیم برنامه های غذایی دانشجویان و رفع معایب موجود و افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان؛
- نظارت بر عملکرد ناظرین سالنهای غذاخوری؛
- بررسی تجهیزات و امکانات موجود و درخواست خرید و یا تعمیر تجهیزات جهت ارتقاء سیستم خدمات غذایی به دانشجویان در قالب طرحهای ارتقاء صندوق رفاه؛
- آموزش کار با سامانه جهانگستر و توانایی انجام کار کارشناسان درصورت مرخصی یا عدم حضور آنان؛
- مطالعه و بروزرسانی کلیه مصوبات هیأت رئیسه دانشگاه و هیأت امنا در قالب پیشنهاد به مسئول مافوق؛
- پیگیری کلیه امور مربوط به خرید تجهیزات و ارائه گزارش کتبی به مسئول مافوق؛
- سرکشی و نظارت لازم بر خرید مواد غذایی و وضعیت نگهداری مواد اولیه در انبارها و سردخانهها؛
- ساماندهی غذای مازاد در هر وعده غذایی با همکاری ناظرین سالنهای غذاخوری؛
- ارائه پیشنهاد و راهکارهای مناسب برای ارتقاء و بهبود خدمات ارائهشده؛
- تذکر کتبی به پیمانکار درخصوص اعتراضات دانشجویی و مشکلات مشاهدهشده در کیفیت خدمات ارائهشده؛
- هماهنگی و همکاری لازم با سایر واحدهای تابعه دانشگاه درخصوص ارائه خدمات مانند اردوها، سمینارها، اعتکاف، ضیافتها و غیره؛
- انجام کلیه مکاتبات اداری و تهیه اطلاعیههای موردنیاز؛
- نظارت و کنترل بر نحوه ارائه خدمات، کیفیت غذا و رعایت نکات بهداشتی سلف اساتید.