رییس اداره تغذیه

مهدی ریحانی
رییس اداره تغذیه
- 
	
azbirjand@gmail.com
 - 
	
مدیریت دانشجویی
 - 
	
واحد تغذیه
 
- 
	
05631025140
 - 
	
05631028002
 
:شرح وظایف پست سازمانی رئیس اداره تغذیه
- تنظیم شرایط اختصاصی مناقصه و مزایده و همکاری با امور قراردادها به همراه جداول پیوست مربوط به قرارداد پیمانکاران پخت و توزیع غذا و نظارت بر اجرای مفاد آن؛
 - بررسی و تأیید آمار ارائه شده رزرو غذا توسط کارشناس اداره تغذیه و بررسی صورتحساب مالی گزارششده و تأیید نهایی آن و ارجاع به مقام مافوق (بررسی و تأیید صورتوضعیت قراردادهای طبخ و توزیع
 - بررسی و تأیید آمار و صورت وضعیت مالی قراردادهای طبخ و توزیع دانشکده فردوس و سلف مکمل؛
 - تشکیل جلسات دورهای با نمایندگان شورای صنفی رفاهی دانشجویان و ناظرین دانشجویی در سالنهای غذاخوری درخصوص تنظیم برنامه غذایی، غذاهای جدید، کیفیت و کمیت غذاها و ارائه گزارش مکتوب به مافوق؛
 - تهیه و تنظیم برنامه غذایی غذاخوریهای دانشجویی و اساتید و ارائه به مسئول اتوماسیون جهت درج در سامانه جهانگستر؛
 - پیگیری و رسیدگی به شکایات دانشجویی و ارائه گزارش به مسئول مافوق؛
 - بهروزرسانی و گسترش فضاها و تجهیزات موردنیاز برای انجام وظایف اداره تغذیه، ارائه پیشنهاد و مشاوره در بخش تغذیه دانشگاه و انجام امور اداری و ستادی اداره تغذیه؛
 - اطلاعرسانی مناسب و بهموقع به دانشجویان در زمینه قوانین، فعالیتها و فرایندهای مرتبط با تغذیه دانشجویان (شامل اتوماسیون تغذیه، برنامه غذایی، رعایت اصول بهداشتی و غیره)؛
 - انجام بازدیدهای مستمر و غیر قابل پیش بینی از سلف سرویس ها و مراکز توزیع غذای دانشجویان در خوابگاهها (بررسی کیفیت غذای توزیعشده، نحوه توزیع غذا، نشانهای مواد اولیه، تاریخ انقضاء و غیره)؛
 - انجام نظرسنجی غذایی از دانشجویان به منظور پیش بینی در تنظیم برنامه های غذایی دانشجویان و رفع معایب موجود و افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان؛
 - نظارت بر عملکرد ناظرین سالنهای غذاخوری؛
 - بررسی تجهیزات و امکانات موجود و درخواست خرید و یا تعمیر تجهیزات جهت ارتقاء سیستم خدمات غذایی به دانشجویان در قالب طرحهای ارتقاء صندوق رفاه؛
 - آموزش کار با سامانه جهانگستر و توانایی انجام کار کارشناسان درصورت مرخصی یا عدم حضور آنان؛
 - مطالعه و بروزرسانی کلیه مصوبات هیأت رئیسه دانشگاه و هیأت امنا در قالب پیشنهاد به مسئول مافوق؛
 - پیگیری کلیه امور مربوط به خرید تجهیزات و ارائه گزارش کتبی به مسئول مافوق؛
 - سرکشی و نظارت لازم بر خرید مواد غذایی و وضعیت نگهداری مواد اولیه در انبارها و سردخانهها؛
 - ساماندهی غذای مازاد در هر وعده غذایی با همکاری ناظرین سالنهای غذاخوری؛
 - ارائه پیشنهاد و راهکارهای مناسب برای ارتقاء و بهبود خدمات ارائهشده؛
 - تذکر کتبی به پیمانکار درخصوص اعتراضات دانشجویی و مشکلات مشاهدهشده در کیفیت خدمات ارائهشده؛
 - هماهنگی و همکاری لازم با سایر واحدهای تابعه دانشگاه درخصوص ارائه خدمات مانند اردوها، سمینارها، اعتکاف، ضیافتها و غیره؛
 - انجام کلیه مکاتبات اداری و تهیه اطلاعیههای موردنیاز؛
 - نظارت و کنترل بر نحوه ارائه خدمات، کیفیت غذا و رعایت نکات بهداشتی سلف اساتید.