اداره اعتبارات ، درآمدها و تعهدات

تعداد بازدید:۳۶۲۸

 

 

 

شرح وظایف:

  • اعمال نظارت و کنترل بر تنظیم و نگهداری دفاتر اعتبارات برحسب برنامه و مواد هزینه و سایر طبقه بندی های بودجه ای
  • کنترل بر تطبیق اقلام مندرج در دفتر اعتبارات جاری و اختصاصی و سایر منابع و ردیفهای عمومی با دفاتر و معین هزینه اداره دریافت و پرداخت و تنظیم حساب بمنظور رفع مغایرت های موجود
  • همکاری لازم در تنظیم صورتحساب عملکرد بودجه سالانه با سایر واحدهای مالی
  • تامین اعتبار درخواست های واصله و تهیه و صدور حواله اعتبارات طبق هماهنگی مقام مافوق
  • انتقال و جابجایی اعتبارات پس از کسب مجوزهای مربوطه با هماهنگی مقام مافوق
  • نظارت بر فرآیند نگهداری حساب اعتبارات مصوب
  • کنترل بر فرآیند نگهداری بودجه اسمی و تفصیلی دانشگاه برحسب اعتبار مصوب و واحد استفاده کننده
  • ثبت تعهدات اسناد حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه و سایر اسناد هزینه
  • اعمال نظارت بر تفکیک هزینه ها براساس سر فصل اعتبارات
  • اعمال نظارت و کنترل بر تخصیص و تعیین اعتبار اسناد براساس ردیف های ابلاغی و ثبت اعتبارات براساس تخصیص های ابلاغی
  • اعمال نظارت بر تامین اعتبار اسناد تملک و طرحهای عمرانی براساس سرفصل اعتبارات
  • اعمال نظارت و تامین اعتبار اسناد مالی بر اساس موافقت نامه های مبادله شده و تخصیص های صادره
  • اقدام در جهت پیاده سازی نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در راستای اجرایحسابداری تعهدی
  • تهیه گزارش در مورد جمع ارقام تعهد و هزینه قطعی و مانده اعتبارات واحدها
  • پاسخگویی به حسابرسان بمنظور اجرای صحیح مقررات ، دستورالعملها و آئین نامه های جاری
  • همکاری لازم با سایر واحدهای مالی مدیریت ذیربط
  • تهیه و تنظیم گزارشات وآمار مورد نیاز جهت مقام مافوق
  • حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف کارکنان تابع و رفع نواقص کارها در محدوده اختیارات
  • شرکت در جلسات، سمینارها و کمیسیونها باتوجه به نیاز
  • شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی
  • انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق
آخرین ویرایش۱۸ بهمن ۱۴۰۲