مراسم اختتامیه هفته سراهای دانشجویی

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۱ کد : ۲۴۱۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۹۳
مراسم اختتامیه هفته سراهای دانشجویی روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲، در تالار ولایت دانشگاه برگزار گردید.

مراسم اختتامیه هفته سراهای دانشجویی با حضور معاون دانشجویی به همراه جمعی از مدیران دانشگاه، رؤسای دانشکده‌ها، همکاران اداره خوابگاه و دانشجویان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم، دکتر موسوی معاون دانشجویی ضمن تبریک هفته سراهای دانشجویی به تمامی دانشجویان دانشگاه بیرجند و اشاره به شعار امسال سازمان امور دانشجویان با عنوان خوابگاه دانشجویی؛ عرصه مسئولیت پذیری ومشارکت جمعی، از عملکرد اداره خوابگاه‌ها در طول سال تحصیلی و برگزاری برنامه‌های هفته سراهای دانشجویی تقدیر کرد.

در ادامه دکتر چهکندی مدیر دانشجویی ضمن تقدیر از همکارانی که در برگزاری مراسم هفته خوابگاه‌ها مشارکت داشتند گزارشی از نحوه انتخاب سرپرستان نمونه سراهای دانشجویی و برنامه‌های متنوع ورزشی، فرهنگی، بهداشتی در سطح خوابگاه‌ها که با همکاری مدیریت‌های مرتبط انجام گرفته، ارائه داد.

 در انتهای مراسم نیز از همکاران حوزه‌های مرتبط و فعال با اداره خوابگاه‌ها، سرپرستان و پرسنل خدمات برگزیده، همیاران و فعالان حوزه سلامت و بهداشت، اتاق‌های نمونه بهداشتی، همیاران سلامت روان و مقام‌آوران مسابقات ورزشی و فرهنگی به مناسبت هفته سراهای دانشجویی با اهداء لوح و جوایز تقدیر به‌عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۷ خرداد ۱۴۰۲