به همت مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و رئیس حوزه ریاست برگزار شد؛

دیدار و تجلیل رئیس دانشگاه با بانوان پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۲۶۶۰۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۳۴
رئیس دانشگاه بیرجند، در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن دیدار با بانوان پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست از خدمات آنان قدردانی کرد.

دراین مراسم که دکتر لامعی رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر محمدی، رئیس حوزه ریاست دانشگاه، خانم حسامی مشاور رئیس در امور بانوان و خانواده دانشگاه و هیأت رئیسه پردیس حضور داشتند، پس از ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام پردیس با حضور در جمع کارکنان پردیس و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن با تقدیم گل به بانوان پردیس از خدمات آنان تقدیر شد.
رئیس دانشگاه در این دیدار، با تقدیر از بانوان دانشگاهی، گفت: تمامی توفیقات دانشگاه به همت بلند همکاران دانشگاهی بدست می‌آید.

دکتر جهانی رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست نیز ضمن تشکر از دکتر لامعی و همراهان به تمامی بانوان پر تلاش پردیس این عید خجسته را تبریک گفته و از زحمات آنها قدردانی کردند.

شایان ذکر است؛ مراسم دیدار با بانوان دانشگاهی به همت مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و رئیس حوزه ریاست برنامه‌ریزی و اجرا گردید.

آخرین ویرایش۱۶ دی ۱۴۰۲