اهدای کتاب توسط آقای ابوالفضل مکرمی فر به کتابخانه مرکزی و مرکز نشر

۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۹ کد : ۲۸۲۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۰
آقای ابوالفضل مکرمی فر،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در یک اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه بخشی از کتابخانه شخصی خود شامل ۳۵۳ جلد کتاب و مجله را به کتابخانه مرکزی ومرکز نشر دانشگاه بیرجند اهداء کردند.

آقای ابوالفضل مکرمی‌فر، فوق لیسانس رشته باستان‌شناسی دانشگاه تهران، دوره‌های تخصصی بافت‌های تاریخی را در دانشگاه معماری لندن و دوره تخصصی گسترش صنعت جهانگردی را در دانشگاه جایکا ژاپن گذرانده است. او  در سال 1369 وارد سازمان میراث فرهنگی شد و در دوره سازندگی به مدت هشت سال مدیر میراث فرهنگی بیرجند و خراسان جنوبی  و در دولت هفتم و هشتم نیز مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی و خراسان رضوی شد. وی در سال 1383 به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی منصوب شد.

ایشان در راستای سنت حسنه اهدای کتاب، تعداد 353 جلد کتاب و مجله از کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه بیرجند اهداء نمودند. لازم به ذکر است که کتب اهدایی فوق الذکر از منابع دست اول رشته تاریخ؛ باستان‌شناسی و هنر است که مورد نیاز و استفاده دانشجویان و پژوهشگران این رشته تحصیلی می‌باشد. قرار است در آینده نزدیک نیز ایشان مجموعه‌ای دیگر از کتابخانه شخصی خویش را به کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند اهداء نمایند. دانشگاه بیرجند و کتابخانه مرکزی  ضمن آرزوی تندرسی و توفیق روز افزون برای ایشان، قدردان این اقدام ارزنده فرهنگی است.

آخرین ویرایش۱۲ تیر ۱۴۰۳

( ۱ )

نظر شما :