برگزاری دومین جلسه وبینار مربوط به طرح ارتقای خوابگاه های تحت ملکیت صندوق رفاه

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۴ کد : ۱۱۳۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۱۰
برگزاری دومین جلسه وبینار مربوط به طرح ارتقای خوابگاه های تحت ملکیت صندوق رفاه

دومین جلسه مربوط به طرح ارتقای خوابگاه­ های تحت ملکیت صندوق رفاه صبح روز شنبه 13 دی 99 با حضور دکتر صولتی معاون برنامه­ ریزی و امور سرمایه ­گذاری صندوق رفاه و برخی از مسئولین حوزه دانشجویی دانشگاه­های کشور که در این برنامه موفق عمل کرده­ اند، به صورت مجازی برگزار شد.

طرح ارتقای خوابگاه­ ها که در سال جاری توسط صندوق رفاه به دانشگاه ها ابلاغ گردیده است با مشارکت سه جانبه صندوق رفاه وزارت علوم، خیرین و برخی از دانشگاه­ های کشور در حال انجام است.

دانشگاه بیرجند نیز ارتقای دو خوابگاه سرو 2 و صدف 2 را در این برنامه دارد و در حال حاضر اقدامات ساختمانی در این خوابگاه که عمدتا توسعه و بهسازی زیرساخت­ های بهداشتی (حمام ­ها، سرویس­های بهداشتی و آشپزخانه­ ها)، رنگ ­آمیزی فضاهای عمومی و محوطه ­سازی خوابگاه بوده ­اند، از پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد برخوردار هستند.

در این جلسه علاوه بر بررسی پیشرفت پروژه­ ها و همچنین مشکلات پیش رو، در خصوص افتتاح مجازی خوابگاه­ هایی که در این برنامه قرار دارد، بحث و بررسی گردید. برنامه افتتاح خوابگاه­ ها، شش بهمن ماه 99 به صورت برخط و با حضور مقام عالی وزارت و خیرین برگزار خواهد شد.

دکتر خزیمه­ نژاد مدیر دانشجویی دانشگاه در این جلسه شرکت و گزارشی از وضعیت پروژه­ های حوزه دانشجویی ارائه نمود

آخرین ویرایش۱۳ دی ۱۳۹۹