مراسم تجلیل و قدردانی از همکاران بازنشسته معاونت دانشجویی

۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۹ کد : ۱۲۲۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۱۳

در تاریخ 9 اسفندماه سال 1399 طی مراسمی با حضور دکتر خورشیدزاده و دکتر خزیمه‌نژاد معاون و مدیر دانشجویی و جمعی از همکاران این حوزه، از خدمات 30 ساله آقای مهندس مهدی عزیزی رئیس اداره امور خوابگاه‌ها و سرکار خانم بتول میرزایی کارشناس مسئول کمیسیون موارد خاص دانشگاه، تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم دکتر خورشیدزاده طی سخنانی، زحمات خالصانه و صادقانه این دو همکار را طی سی سال گذشته شایسته و قابل تقدیر دانست و این خدمات را کاملا ثمربخش ارزیابی نمود که نتیجه آن سالها باقی خواهد ماند. ایشان در انتها توفیق، سلامتی و عاقبت بخیری همکاران را از خداوند متعال مسئلت نمود.
دکتر خزیمه‌نژاد نیز افزود: این مراسم به بهانه تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند دو همکار گرامی حوزه دانشجویی برگزار شد که منشاء اقدامات موثری بوده‌اند. وی بازنشستگی را آغازی از یک مرحله دیگر زندگی خواند که می‌توان با برنامه‌ریزی از آن نهایت بهره را برد و در انتها ایشان ابراز امیدواری نمود که حوزه دانشجویی در آینده نیز بتواند از تجارب ذی قیمت این دو همکار عزیز استفاده کند.
در ادامه آقای عزیزی و خانم میرزایی نیز طی صحبت‌هایی، ضمن آرزوی موفقیت و سلامت برای حضار از تمامی همکاران طلب حلالیت نمودند.
در پایان مراسم، به پاس تلاش‌های ارزنده همکاران بازنشسته با تقدیم لوح یادبود، گل، و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

کلید واژه ها: تجلیل بازنشستگی

آخرین ویرایش۰۹ اسفند ۱۳۹۹