برگزاری جلسه معارفه اعضای شورای صنفی دانشجویان در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۲ کد : ۱۶۴۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۶۷

اولین جلسه شورای جدید صنفی دانشجویان ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 6 دی ماه 1400 با حضور دکتر موسوی معاون دانشجویی و دکتر خزیمه‌نژاد مدیر دانشجویی به صورت مجازی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر موسوی ضمن عرض عرض خیرمقدم، انتخاب 9 نفر اعضای اصلی و سه نفر اعضای علی‌البدل شورا و کسب اعتماد دانشجویان را برای فعالیت در این عرصه مهم تبریک گفت. وی ضمن اشاره به شرایط دو سال اخیر در دانشگاه به ویژه در دو حوزه خوابگاه و تغذیه دانشجویان، شورای صنفی دانشجوبان را به عنوان یک بازوی کمکی برای دانشگاه برشمرد. توجه دقیق به شرح وظایف شورا مطابق با آیین¬نامه موجود، توصیه به رعایت دستورالعملهای بهداشتی توسط دانشجویان، مطالبه‌گری متناسب با ظرفیت و بضاعت دانشگاه از مهمترین مسائلی بود که توسط ایشان مورد تاکید قرار گرفت.
در ادامه دکتر خزیمه‌نژاد ضمن تبریک به منتخبین دانشجویان به برخی از نکات مهمی که شورا که بایستی به آن اهتمام داشته باشد؛ از جمله همدلی، تعامل با دانشجویان و پیگیری مطالبات آنها اشاره نمود. ایشان نظم‌پذیری، توجه به قوانین و مقررات مرتبط با حوزه دانشجویی و تشکیل مرتب جلسات و ارائه گزارش آن به مدیریت دانشجویی را مورد تاکید قرار داد.  
در ادامه برخی از اعضای شورا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و همچنین مقرر گردید طی چند روز آینده دبیر شورا و دیگر کمیته‌های ذیل شورا معرفی و فعال شوند. جلسه ساعت 9:15 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.

کلید واژه ها: شورای صنفی 1400

آخرین ویرایش۰۶ دی ۱۴۰۰