برگزاری مراسم تقدیر ازدبیران و کادر اجرایی همایش مدل سازی و فناوری های جدید در مدیریت آب با حضور ریاست محترم دانشگاه

برگزاری مراسم تقدیر ازدبیران و کادر اجرایی همایش مدل سازی و فناوری های جدید در مدیریت آب با حضور ریاست محترم دانشگاه

۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۸ کد : ۱۱۳۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۹۷۵

پس از برگزاری اولین همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در دانشگاه بیرجند در تاریخ 29 و 30 آبان ماه، روز گذشته مراسم تقدیر از دبیران و کادر اجرایی این همایش با حضور ریاست محترم دانشگاه، ریاست محترم دانشکده مهندسی، مدیریت و اساتید محترم گروه مهندسی عمران در سالن همایش‌های مجازی دانشکده مهندسی برگزار گردید.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، ریاست محترم دانشکده مهندسی با عرض خیر مقدم خدمت ریاست دانشگاه، جناب آقای دکتر خامسان و سایر اساتید گروه، ضمن تشکر از دبیران و کادر اجرایی همایش، گروه مهندسی عمران را جزو فعال‌ترین گروه های دانشکده برشمرد.

هم چنین مدیر گروه مهندسی عمران، جناب آقای دکتر خطیبی نیا، ضمن تشکر از کادر همایش بیان کرد: گروه مهندسی عمران دانشگاه بیرجند با حضور دانشجویان فعال و با انگیزه از جمله انجمن علمی مهندسی عمران که اخیراً در سطح کشور بعنوان دومین انجمن برتر کشوری افتخار آفرین بوده اند، در کنار اساتید گرانقدر این گروه، موجب اعتلا و بالا بردن سطح علمی گروه مهندسی عمران می شوند.

در ادامه دکتر اکبرپور، دبیر همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در مدیریت آب، با ارائه نکاتی چند در خصوص برگزاری این همایش،ایده ی پوستر ، عنوان و محورهای ارائه مقالات ،گزیده ای از فعالیت های تیم جهت به ثمر رساندن این رویداد علمی را بیان نمود و با پخش تیزر روزهای برگزاری همایش به سخنان خود پایان بخشیدند.

در انتها ریاست محترم دانشگاه با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در سطح ملی و با کیفیت بالا افزود: دانشگاه بیرجند در رده 20الی 30 بین دانشگاه های کشور قرار دارد که این خود یه منزله سطح علمی بالای این دانشگاه بوده و حضور اساتید و دانشجویان با انگیزه با چنین فعالیت های علمی سبب درخشش و معرفی بیشتر این دانشگاه در سطح کشور می‌شود و اظهار نمود گروه مهندسی عمران دانشگاه بیرجند یکی از پرافتخار و فعال ترین گروه ها در سطح دانشگاه بوده و امید به تداوم این چنین فعالیت ها توسط این گروه دارد.

این مراسم که در روز سه شنبه 20آذرماه 97 برگزار شد، با تقدیر از دبیران و کادر اجرایی همایش و تقدیم تندیس و تقدیرنامه به کار خود پایان بخشید. همچنین در این جلسه از اعضای انجمن علمی گروه عمران که موفق به کسب رتبه دوم انجمن علمی برتر کشور شده بودند تقدیر و تشکر گردید.

آخرین ویرایش۲۱ آذر ۱۳۹۷