مراسم تجلیل از بازنشستگان پردیس مهندسی برگزار شد

۰۵ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۴ کد : ۱۳۵۰۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۰۱

مراسم تجلیل از بازنشستگان پردیس مهندسی برگزار شد.

در روز چهارشنبه 2 تیرماه 1400 طی مراسمی با حضور ریاست ، معاون آموزشی ،مسئول پژوهشی، مدیر گروه مکانیک و کارکنان پردیس مهندس از پرسنل بازنشسته کارگاه مکانیک تجلیل به عمل آمد.

دکتر ذوالفقاری رئیس پردیس مهندسی ضمن تاکید بر تکریم بازنشستگان گفت: روش کاری و منش کارکنان بازنشسته باید سرلوحه کاری سایر کارکنان قرار گیرد زیرا پرسنل بازنشسته گنجینه گرانبها و منبع تجربیات ارزنده ای هستند که کارکنان  می توانند از این تجربیات و تخصص ها به نحو شایسته ای در سیستم اداری استفاده کنند چرا که این تجربیات بارها توسط عزیزان بازنشسته مورد آزمون قرار گرفته و انتخاب شده است.

وی افزود :بازنشستگی فصل جدیدی از مراحل زندگی هر فردی محسوب می شود که می تواند تداوم، رشد و ترقی در زندگی را به همراه داشته باشد و با چاشنی تجربه نشاط آفرین ترین مرحله برای خود و دیگران تبدیل شود.

در ادامه دکتر قاضی زاده معاون آموزشی پردیس برای بازنشستگان آرزوی سلامتی نمودند و سپس دکتر حسن زاده مدیر گروه مکانیک از زحمات کشیده شده در دوران خدمت در کارگاه تقدیر و تشکر نمودند سپس مهندس مودی کارشناس بازنشسته  به  بروز رسانی دانش و کسب تجربه در صنعت توسط کارشناسان تاکید نمود که توسط مسئولین مورد استقبال قرار گرفت.

سپس از تلاشها و زحمات همکاران بازنشسته آقایان غلامرضا بذرافکن ، مهندس اسدا... مودی و جواد فولادی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر بعمل آمد.

آخرین ویرایش۰۵ تیر ۱۴۰۰