تمدید انتصاب معاون آموزشــی پردیس مهندسی

۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۳ کد : ۱۵۵۶۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۹۴

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایستگی‌هـای علمی و اجرایی جنـاب‌عـالی و با تشـکر از اقـدامات و تلاش‌های مسـتمر، مثمرثمر و ارزشـمند شـما در دو سـال اخیر، به مـوجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشـی، با تمدیـد انتصاب شـما در سـمت معاون آموزشــی دانشــکده مهندسی برق و کامپیوتر بـه مـدت دو ســـال مـوافقت می‌شــود. همچنین به اســـتنـاد مصــوبه اول صـورتجلسه 30 مهر 1398 هیأت رئیسه دانشـــگاه و صورتجلسه سامانـدهی پردیس مهندسی (شامل: دانشـــکده‌های مهندسی، و مهندسـی برق و کامپیوتر)، وظایف معاون آموزشـی دانشــکده مهندسی نیز کما فی‌السابق بر عهـده جناب‌عالی خواهد بود. مقتضــی است ضــمن مطـالعه دقیق ســنـد چشم‌انـداز و برنامـۀ 5 ســاله دانشگـاه و دانشکده، در خصوص نظـارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ذیل اقدام لازم مبذول فرمایید.
معاون آموزشی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (1396تا کنون)، مدیر گروه مخابرات از 1391 تا 1396، مسئول امور پژوهشی دانشکده مهندسی (1380-1382)
دکتر رضا قاضی‌زاده دانشیار گروه آموزشی مخابرات دانشگاه بیرجند است و دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات ـ سیستم‌های مخابراتی و اطلاعاتی از دانشگاه JiaoTong  چین است.
معاون آموزشی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر از سال 1396 تاکنون، مدیر گروه آموزشی مخابرات از سال 1391 تا 1396 و مسئول امور پژوهشی دانشکده مهندسی از سال 1380 تا 1382 از سوابق اجرایی ایشان است.
تألیف یک عنوان کتاب تخصصی، چاپ 13 عنوان مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و ارائه 20 مقاله در کنفرانس‌های معتبر خارجی و داخلی و راهنمایی و مشاوره دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخشی از سوابق علمی و پژوهشی ایشان است.

آخرین ویرایش۲۶ آبان ۱۴۰۰