انتصاب آقای دکتر محسن خطیبی نیا به سمت معاون آموزشی دانشکده مهندسی

۰۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۲ کد : ۲۰۱۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۳۲

طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان ریاست دانشگاه بیرجند، دکتر محسن خطیبی نیا به سمت سرپرست معاونت آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند، منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشکده مهندسی و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی دانشکده مهندسی منصوب می شوید.  اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جنابعالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.

دکتر محسن خطیبی نیا دانشیار پایه 9 دانشگاه بیرجند و عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی عمران است. وی دارای مدرک دکتری عمران سازه از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

از سوابق علمی و پژوهشی دکتر خطیبی نیا می توان به ارائه 35 مقاله در کنفرانسهای داخلی، 9 مقاله در همایش های خارجی،  ارائه 33 مقاله ISI و علمی و پژوهشی، انتشار یک فصل کتاب به زبان بین المللی و داوری 20 مقاله ISI و  علمی و پژوهشی اشاره کرد.

مدیر گروه آموزشی مهندسی عمران دانشکده مهندسی از سال 1395 تاکنون، نماینده دانشگاه در کارگروه مصالح ساختمانی اداره استاندارد خراسان جنوبی، نماینده دانشگاه در کارگروه زلزله و مخاطرات طبیعی اداره راه، مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی از سال 1396 تا کنون و عضو کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه بیرجند از سال 1396 تا کنون بخشی از سوابق اجرایی وی می باشد.

آخرین ویرایش۰۴ اسفند ۱۳۹۷