اعلام نتایج داوری دوازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۴ کد : ۲۳۲۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۵۱۱

در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره دانشگاهی حرکت  که عصر روز پنجشنبه 16 اسفند 97 برگزار شد از انجمن های علمی، غرفه هاو نشریات تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکترعذری میرکاظمی مدیر امور اجتماعی دانشگاه بیرجند، ضمن تشکر از تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این جشنواره بویژه مهندس محمد جواد مشاوری نیا دبیر اجرایی و حسین ثانی نایب دبیر این جشنواره گفت: این دوره از جشنواره با حضور 36 غرفه و 39 انجمن علمی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و مسائل زیست محیطی به مدت چهار روز برگزار گردید.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه افزود: از نکات شاخص این دوره از جشنواره حضور غرفه های ارتباط با صنعت و همچنین بازارچه با رویکرد توجه به کارآفرینی بود که مورد توجه بازدیدکنندگان قرارگرفت.

وی در ادامه در خصوص داوری جشنواره دوازدهم گفت: از میان شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره هیات داوران متشکل از 10 نفر کارشناس و عضو هیات علمی که سابقه چندین دوره داوری این مسابقات را در دوره های گذشته در سطح دانشگاهی و ملی داشته اند، ضمن بررسی دقیق فعالیت انجمن های علمی دانشجویی به داوری پرداختند که نتایج بدین شرح اعلام شد.

در بخش دانشکده برتر، دانشکده هنر حائز رتبه و در بخش انجمن های علمی برتر، انجمن های علمی عمران، زمین شناسی و علوم و مهندسی خاک به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم گردیدند.

در قسمت نمایشگاهی غرفه های دانشکده محیط زیست و مهندسی برق به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و انجمن علمی جغرافیا نیزشایسته تقدیر شد.

همچنین در بخش نشریات علمی دانشجویی نشریه مکث و بحران آب مشترکاً حائز رتبه برتر شدند و نشریه کرونا شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش کارآفرینی، انجمن علمی صنایع دستی حائز رتبه برتر و انجمن علمی مهندسی علوم دام شایسته تقدیر گردید. در بخش خلاقیت، انجمن علمی مهندسی مکانیک به عنوان انجمن علمی برتر و انجمن علمی زبان انگلیسی نیز شایسته تقدیر گردید. 

در قسمت مسابقه، انجمن علمی کامپیوتر و علوم ورزشی به ترتیب حائز رتبه برتر و شایسته تقدیر شدند.

 شایان ذکر است در مراسم اختتامیه از نفرات برگزیده نیز تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۲۱ اسفند ۱۳۹۷