دیدار صمیمانه ریاست پردیس مهندسی و مسئول هسته کارآفرینی با دبیران انجمن های علمی دانشجویی پردیس

۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۶ کد : ۵۹۲۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۵۷

دیدار صمیمانه ریاست پردیس مهندسی و مسئول هسته کارآفرینی و ارتباط با صنعت و جامعه با دبیران انجمن های علمی گروه های پردیس مهندسی در روز یک شنبه 18 آذر ماه ساعت 12 در محل اتاق جلسات دفتر پردیس مهندسی به منظور بررسی مسائل و مشکلات انجمن ها برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا ریاست پردیس ضمن خوش آمدگویی به حاضرین بیان کردند که انجمن‌های علمی به واسطه انجام فعالیت‌های فوق برنامه می‌توانند در پویایی و نشاط علمی پردیس نقش‌آفرین باشند و به عنوان بازوهای توانمند عمل کنند. ایشان افزودند: انجمن‌های علمی فرصتی برای یادگیری مهارت‌های گروهی، ایده‌پردازی، مدیریت زمان، رهبری، یادگیری مهارت‌های زندگی و آشنایی بیشتر با ابعاد عملی علم است.  سپس در ادامه جلسه دبیران انجمن مشکلات و موانع پیشرفت انجمن ها را بیان نمودند و جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید. همچنین دکتر فرهادیان ضمن خیرمقدم به دبیران و قدردانی از فعالیت های انجمن های علمی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌های علمی و تخصصی، انجام فعالیت‌های ترویجی در حوزه کارآفرینی، برگزاری بازدیدها علمی، مسابقات و رویدادها و ... را در راستای اهداف هسته کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانستند و از انجمن ها به عنوان بازوهای پژوهشی و تولید دانش در دانشگاه یاد کردند که در صورت هدایت و حمایت صحیح و کارشناسی شده می توانند در ارتقاء سطح امور پژوهشی و علمی دانشگاه تاثیر عمیقی بگذارند.
در پایان دکتر ذوالفقاری به بیان برنامه ها و طرح های خود پرداختند و با تاکید بر پویایی، ایده پردازی، نگاه مثبت و اعتمادسازی متقابل، راه حل هایی را جهت برطرف کردن موانع ارائه دادند و نگاه حمایت آمیز خود را نسبت به انجمن ها بیان کردند.


 

آخرین ویرایش۲۳ آذر ۱۳۹۸