برگزاری مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی ویژه آقایان

۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰ کد : ۵۹۳۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۷۳۷
برگزاری مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی ویژه آقایان

 دوره مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی ویژه آقایان به همت انجمن علمی علوم ورزشی، مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه، هسته کارآفرینی دانشکده علوم ورزشی و با همکاری ورزش‌های همگانی استان خراسان جنوبی با تدریس آقای دکتر محمد اسماعیل افضل‌پور استاد تمام بازنشسته گروه علوم ورزشی و با حضور دکتر کاظم چراغ بیرجندی از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ آذرماه ۹۸ در سالن کوثر دانشگاه بیرجند برگزار شد.

دوره مذکور با هدف تعامل و ارتباط گسترده بین دانشگاه، انجمن‌های علمی و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی و مشارکت علاقمندان، ورزشکاران و قهرمانان در حوزه‌ی مربیگری و همچنین راه‌یابی دانشجویان به بازار کار مربیگری و کمک به بهبود فضای کسب و کار و توانمندسازی و اشتغال‌زایی دانشجویان جهت ورود به بازار کار و ارتقای شغلی آنان از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌ها می‌باشد. لازم به ذکر است مدرک مربیگری آمادگی جسمانی درجه ۳ پیش نیاز اکثر مربیگری‌ها می‌باشد.

در این دوره ۳۵ نفر شرکت کردند که از استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند و با جدیدترین و بروزترین شیوه‌های مربیگری آشنا شدند.

هزینه مربیگری آمادگی جسمانی درجه ۳، ۲۹۰ هزار تومان بوده که با تفاهم نامه‌ای که بسته شده این هزینه پرداختی برای دانشجویان ۱۴۵ هزار تومان شد و با رایزنی هایی که انجمن علمی در بحث کارآفرینی انجام داده، هسته کارآافرینی دانشکده علوم ورزشی هزینه فدراسیون را برای دانشجویان  اختصاص داده و آن را پرداخت نموده و هزینه نهایی ۱۰۵ هزار تومن بوده است.

  آقای دکتر کاظم چراغ بیرجندی رئیس هیات ورزش های همگانی استان خراسان جنوبی هدف از برگزاری این دوره را افزایش سطح علمی و عملی مربیان ورزشی و آشنایی با آخرین اصول مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی و همچنین نیاز شهرستان‌ها به مربیان مجرب اعلام کرد.

جناب آقای عزیزی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی ازاین دوره بازدید و برای تمامی شرکت کنندگان آرزوی موفقیت داشتند.

ضمناً در پایان دوره به افرادی که در امتحانات تئوری و عملی نمره قبولی را کسب نمایند مدرک مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی اهداخواهد شد.

سطح برگزاری: کشوری

تعداد شرکت کنندگان: ۳۵ نفر

مسئول برگزاری: بیژن هوشمند مقدم

 

آخرین ویرایش۲۵ آذر ۱۳۹۸