کارگاه بازاریابی در گردشگری ورزشی

۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۹ کد : ۶۰۱۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۹۰۶
کارگاه بازاریابی در گردشگری ورزشی

به همت امور پژوهشی پردیس علوم رفتاری و انجمن علمی گروه علوم ورزشی کارگاه بازاریابی در گردشگری ورزشی توسط خانم دکتر میرکاظمی دانشیار گروه علوم ورزشی صورت گرفت.

دراین کارگاه ابتدا تعاریفی از توریسم و توریسم ورزشی ارائه شد و سپس ضمن بیان جایگاه ایران در صنعت توریسم در جهان به بررسی نقش توریسم ورزشی در رونق این صنعت پرداخته شد. گفته شد که 4/5 تریلیون دلار سهم گردشگری ورزشی از صنعت گردشگری می‌باشد. با توجه به فاصله گرفتن اقتصاد ایران از صنعت نفت، سرمایه‌گذاری در خصوص صنعت توریسم و بویژه توریسم ورزشی بسیار حائز اهمیت می‌­باشد. در ادامه به نقش توریسم ورزشی در استان خراسان جنوبی و موانع و مشکلات پیش روی آن پرداخته شد. همچنین ضمن معرفی علم بازاریابی و بازاریابی در گردشگری ورزشی سعی شد با رویکردهای نوین در بازاریابی گردشگری پشنهادها و راهکارها جهت کاهش موانع و رونق توریسم ورزشی در استان ارائه شود.

آخرین ویرایش۲۵ آذر ۱۳۹۸