انتصاب دکتر احمدی بروغنی به سمت دبیر کارگروه نظارت و ارزیابی مؤسسه های پژوهشی و فناوری هیأت نظارت خراسان جنوبی

۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۸ کد : ۳۵۸۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۴۱

به موجب ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر سیدیوسف احمدی بروغنی به عنوان دبیر کارگروه نظارت و ارزیابی مؤسسه های پژوهشی و فناوری هیأت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت(ناتک) عتف استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ که امروز دوشنبه 13 خرداد 1398 صادر شد، آمده است؛

بنا به پیشنهاد دبیر محترم هیأت نظارت هیأت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت(ناتک) عتف استانی و تأیید رئیس محترم مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و اجایی جنابعالی به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان دبیر کارگروه نظارت و ارزیابی مؤسسه های پژوهشی و فناوری هیأت ناتک عت استان خراسان جنوبی منصوب می شوید.

دکتر سید یوسف احمدی بروغنی عضو هیات علمی گروه مکانیک دانشکده مهندسی و دارای مدرک دکتری تخصصی مکانیک از دانشگاه شفیلد انگلستان می باشد. 

چاپ بیش از45 مقاله علمی- پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و خارجی، ارائه بیش از 27 مقاله در همایش ها و کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان می باشد. 

از سوابق اجرایی ایشان می توان به مدیر گروه مکانیک از سال 1378 تا 1380 ، ریاست دانشکده مهندسی در دو بازه  1380 تا 1383 و بازه 1393 تا 1395 ، عضو حقیقی شورای آموزشی دانشگاه بیرجند از سال 1380 تا 1382 ، عضو شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه بیرجند، عضو شورای نظارت و ارزیابی استان خراسان جنوبی و عضو هیأت ممیزه دانشگاه بیرجند در دو دوره اشاره کرد.

آخرین ویرایش۱۸ خرداد ۱۳۹۸