آئین گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه بیرجند

۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳ کد : ۹۵۵۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۳۳۷

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند با تبریک فرا‌رسیدن هفته دولت و روز کارمند گفت: مجموعه دانشگاه بیرجند به داشتن اینچنین کارمندان مخلص و متعهد برخود می‌بالد.
رئیس دانشگاه بیرجند با قدردانی از تمامی کارمندان دانشگاه در تمامی رده‌ها افزود: خدمت صادقانه و متعهدانه کارمندان دانشگاه مثال زدنی است.
وی ابراز امیدواری کرد که با یاری شورای صنفی کارکنان اقدامات مناسبی در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی دانشگاه برداشته شود.
دکتر خامسان از همکاران دانشگاهی و شورای صنفی خواست نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادات به منظور پیشبرد اهداف دانشگاه اقدام نمایند.
دکتر سیدوحید اسلامی معاون اداری و مالی دانشگاه بیرجند حضور کارمندان پرتلاش دانشگاه را موجب پیشرفت اهداف دانشگاه دانست.
معاون اداری و مالی دانشگاه گفت: حضرت امام حسین(ع) متعلق به یک زمان و یا یک نسل و کیش خاص نبوده است و سرور شهیدان عالم از آن همه آحاد ملل است که پیام آزادگی را برای تمامی انسان‌ها به ارمغان آورد و باید از این بزرگوار درس بگیریم که در سخت ترین شرایط دست از تلاش برنداشته و نظم در امور را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی همت و تلاش کارمندان را عامل حرکت رو به جلوی دانشگاه ذکر کرد و افزود: این مهم به یاری 109 کارمند رسمی، 37 کارمند پیمانی، 157 کارمند قراردادی و 198 نیروی شرکتی محقق شده است.
دکتر اسلامی به تلاش‌های بسیار زیادی که در بخش ستادی دانشگاه و علی الخصوص مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه انجام شده اشاره کرد و بیان داشت: با وجود افزایش حجم مأموریت‌ها و کارهای عمرانی دانشگاه با توزیع مناسب نیروها و افزایش بهره‌وری افزایشی در تعداد پرسنل نداشته‎‌ایم.
دیگر سخنران این مراسم حامد حمیدزاده نماینده شورای صنفی کارکنان بود که ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان  از تمام کارمندان دانشگاه که در این شرایط خطیر شیوع ویروس کرونا با جدیت و دلسوزی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌نمایند، قدردانی کرد.
وی به حضور نمایندگان کارمندان دانشگاه در پنجمین دوره این شورا اشاره کرد و افزود: شورای صنفی کارکنان دانشگاه با تعامل و گفتگو با رده‌های مختلف دانشگاه کوشیده است تا درخصوص احقاق حقوق و فراهم نمودن شرایط و محیط کاری مناسب‌تری برای همکاران گام بردارد.
وی هدف شورای صنفی را ایجاد تعامل سازنده با مسئولین دانست و گفت: با تلاش و مشارکت یکایک همکاران دانشگاهی می‌توانیم تمامی مشکلات و کاستی ها را رفع نمایم.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شورای صنفی به چگونگی فرآیند انتخاب کارمند نمونه و آئین نامه اجرایی انتخاب کارمندان نمونه اشاره کرد و افزود: 36 نفر از کارمندان منتخب رسمی، پیمانی و قراردادی و همچنین 15 نفر از نیروهای شرکتی به عنوان افراد نمونه و برگزیده معرفی شدند.
در پایان این مراسم از کارمندان نمونه و برگزیده دانشگاه به شرح ذیل تقدیر به عمل آمد؛
از حوزه ریاست، نرگس اسداللهی، منیره رضایی و امین علی آبادی به عنوان کارمند نمونه و علی امینی، احمد زرگر، سیدرضا میرعباسی، الیاس اسماعیلی به عنوان کارمند برگزیده و از معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری، مریم شیدفر به عنوان کارمند نمونه و مرتضی عباسی به عنوان کارمند برگزیده، از معاونت دانشجویی دکتر رؤیا عقیلی و حمیده مرکی کارمندان نمونه و نسرین ملک آبادی و صدیقه قوی کارمندان برگزیده بودند.
دکتر حمزه نخعی مطلق، سپیده سالاری، سعید اسداللهی شیرگ، سعید صمدی به عنوان کارمندان نمونه و زهرا قلی نسب ، محمد رضا علیزاده، رضا جعفری، محمد علی چاجی نیز  به عنوان کارمندان برگزیده معاونت اداری و مالی دانشگاه معرفی شدند.
در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی آزاده امینی، سیده زهرا حسینی و در معاونت فرهنگی و اجتماعی سیدحامد حمیدزاده به عنوان کارمندان نمونه معرفی گردیدند.
دکتر فرح جلیلی و شاپری نخعی از پردیس علوم پایه و حمید عرب نژاد از پردیس علوم رفتاری و غلامرضا امینی، مسعود گندمی، یاسین هلال بیگی، علیرضا خسروی از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست و طیبه هاشمی‌مقدم و حمید رضا رمضانی از پردیس مهندسی، عباس خسروی از دانشکده هنر  و راضیه آرزومندان از دانشکده ادبیات و علوم انسانی عنوان کارمندان نمونه سال جاری را به دست آوردند.
همچنین در بخش کارکنان شرکتی نیز ابوالفضل ندائی، علی شفیعی، حمید رضا صباغی، حاجی محمد حسینی، حسین سبزه بان، حسن شهریاری، رستم عباسی، علی اکبر آرامجو، ابوالفضل درستکار، امین برفی، مهدی آذری، منصور مسگرانی، مریم حسینایی، مهدی بهدانی و احسان ثابتی به عنوان کارکنان برگزیده  معرفی شدند.

آخرین ویرایش۰۵ شهریور ۱۳۹۹