شرح وظایف معاون مدیر دانشجویی

تعداد بازدید:۱۵۰
  •   هماهنگ‌سازی کلیه فعالیتهای مربوط به امور رفاه، تغذیه و خوابگاههای دانشجویان
  •    هماهنگ‌سازی لازم جهت اسکان، تغذیه و ارائه تسهیلات و وام های دانشجویی به دانشجویان
  •   اعمال نظارت بر حسن اداره امور خوابگاهها، سلف سرویسها و تغذیه دانشجویان به لحاظ کیفی، کمی و بهداشتی و انضباطی و گزارش به مافوق
  •   بررسی سطوح رضایتمندی دانشجویان از نحوه اجرای خدمات رفاهی، تغذیه و خوابگاههای دانشجویان
  •   بازدید مرتب و دوره‌ای از خوابگاهها و سایر اماکن دانشجویی و بررسی مشکلات و نیازمندیهای دانشجویان
  •   ارائه نظرات و پیشنهادات در امور مربوط به عقد قراردادهای طبخ و توزیع غذا
  •    تلاش در راستای بهبود مستمر فعالیتها، فرآیندها و ارتقاء سطح مهارت و توانمندی واحد ذیربط
  •   هماهنگ‌سازی کلیه فعالیت های رفاهی، صنفی دانشجویان ارائه شده توسط بخش خصوصی
  •   نظارت بر حسن انجام وظایف مسئولین خوابگاهها
  •   نظارت و همکاری در فرآیند تسویه حساب دانشجویان فارغ التحصیل و انصرافی از خوابگاهها
  •   بررسی نیازهای پرسنلی، تجهیزاتی و تدارکاتی امور خوابگاهها و انعکاس آن به مقامات مافوق و پیگیری تا حصول نتیجه
  •   برنامه ریزی وتلاش جهت جلب مشارکت دانشجویان مقیم در خوابگاهها و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان
  •   تلاش در راستای بهبود مستمر فعالیتها، فرآیندها و ارتقای سطح مهارت و توانمندی پرسنل واحد ذیربط
  •   نظرسنجی از دانشجویان مقیم خوابگاهها در جهت ارزیابی خدمات ارائه شده و بررسی سطوح رضایتمندی آنان از امکانات و تجهیزات خوابگاهها و همکاری لازم با ادارات معاونت دانشجویی و سایر بخشهای دانشگاه
  •   نظارت بر نگهداری صحیح از اموال و ساختمانهای خوابگاههای دانشگاه
  •   رسیدگی و پیگیری مشکلات و شکایات کارکنان تحت سرپرستی و دانشجویان مقیم خوابگاهها
  •   نظارت بر اجرای آئین نامه‌ها، دستورالعملها و مقررات جاری خوابگاهها
  •   شرکت در جلسات، سمینارها و همایشها با توجه به نیاز
  •   انعکاس نظرات و پیشنهادات دانشجویان به مقامات مسئولین ذیربط
  •   همکاری لازم با معاونت فرهنگی و اجتماعی در خصوص انجام امور فوق برنامه در خوابگاهها
  •   رعایت دستورالعملها، بخشنامه‌ها و آئین نامه‌های ذیربط
  •   حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف کارکنان تابعه از طریق اعمال نظارت مستقیم بر کار آنها و اظهارنظر موثر در مورد گزینش، تشویق و تنبیه آنان
  •   شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی
  •   انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق

روابط

  •   گزارش به مقام مافوق
  •   سرپرستی و نظارت بر کار کارکنان تابع