انتصاب مسئول امور پژوهشی دانشکده کشاورزی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۸ کد : ۱۸۳۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۵
طی ابلاغی از سوی سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر سیداحسان غیاثی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم دامی به مدت دوسال به سمت مسئول امور پژوهشی دانشکده کشاورزی منصوب شد.
انتصاب مسئول امور پژوهشی دانشکده کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشـنهاد رئیس محترم دانشـکده کشاورزی و تأییـد سـرپرست محترم معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری دانشـگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مسـئول امور پژوهشی دانشکده کشاورزی منصوب می‌شویـد. اطمینـان دارم با اتکال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنـده‌ای خواهیـد بود. کامیابی روزافزون جنابعالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
دکتر غیاثی عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم دامی است که در سال 1392 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته تغذیه دام از دانشگاه فردوسی مشهد کسب کرد.
عضویت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایران ، مدیر دبیرخانه علمی اولین همایش ملی پژوهشهای نوین در علوم دامی با محورین تنش های محیطی- دانشگاه بیرجند(خرداد ۱۳۹۴)، دبیر دومین همایش ملی پژوهشهای نوین در علوم دامی- دانشگاه بیرجند، معاون گروه علوم دامی دانشگاه بیرجند ازآذر ۱۳۹۵ تا کنون، عضو شورا و مسئول دبیرخانه دائمی ستاد اقتصاد مقاومتی دانشگاه بیرجند ، راه اندازی آزمایشگاه میکروبیولوژی دام دانشگاه بیرجند-گروه علوم دامی، راه اندازی سالن تحقیقاتی دام سبک دانشگاه بیرجند- گروه علوم دامی بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.
چاپ 19 مقاله ISI ،ISC و علمی پژوهشی و  ارائه 51 مقاله در همایش های علمی- پژوهشی بین المللی و داخلی، سرپرستی 11 پایان نامه کارشناسی ارشد و انجام 4  طرح پژوهشی بخشی از سوابق علمی و پژوهشی دکتر غیاثی است.
همچنین دکتر لامعی در پایـان دوره انتصـاب دکتر حمیدرضا فلاحی، در سمت مسئول امور پژوهشی دانشکده کشاورزی در نامه‌ جداگانه‌ای مراتب قدرشناسـی و سـپاس خـود را از تلاش‌هـای مجـدانه و مثمر ثمر ایشان اعلام کرد و خـدمات وی را برگ زرینی در کارنامه مـدیریتی وی نامید که حاصل آن تجربه‌های گرانسنگ است که انشاءاالله در جهت تعالی دانشگاه از آن بهره گرفته خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱