انتصاب مسئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۵ کد : ۱۸۳۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۸۸
طی ابلاغی از سوی سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر مرتضی مزگی نژاد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی فلسفه و کلام اسلامی به مدت دوسال به سمت مسئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب شد.
انتصاب مسئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده ادبیات و علوم انسانی و تأیید سرپرست محترم معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهـد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سـال به عنوان مسـئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب می‌شویـد. اطمینان دارم با اتکال به خـداوند سبحـان و بهرهگیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنـدهای خواهیـد بود. کامیابی روزافزون جنابعالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
دکتر مزگی‌نژاد در سال 1394 مدرک دکتری خود را در رشته فلسفه(منطق) از دانشگاه تربیت مدرس کسب کرد.
دبیر همایش ملی اندیشه های فلسفی کلامی علامه طباطبایی، عضو حقیقی شورای نظریه پردازی دانشگاه،عضو کمیته اخلاق،  چاپ 19 مقاله علمی و پژوهشی، انجام دو طرح پژوهشی خارج از دانشگاه، ارائه 27 مقاله در همایش‌های معتبر علمی، تألیف دو عنوان کتاب، راهنمایی و مشاوره 18 پایان نامه کارشناسی ارشد و داوری چهار مجله بخشی از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی ایشان است.
همچنین دکتر لامعی در نامه‌ جداگانه‌ای ضمن موافقت با استعفای دکتر مرتضی اسمعیل‌نژاد، در سمت مسئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی مراتب قدرشناسـی و سـپاس خـود را از تلاش‌هـای مجـدانه و مثمر ثمر ایشان اعلام کرد و خـدمات وی را برگ زرینی در کارنامه مدیریتی وی نامید که حاصل آن تجربه‌های گرانسنگ است که انشاءاالله در جهت تعالی دانشگاه از آن بهره گرفته خواهد شد.

{رزومـــه}

آخرین ویرایش۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱