دریافت مجوز خلاق‌بنیان توسط شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۸ کد : ۱۹۸۰۴ اخبار اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۳۱۸
شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف (شتابدهنده تیمی‌نو) مستقر در زیست بوم فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند و فعال در حوزه ارائه دهنده خدمات زیرساخت جهت توسعه کسب و کار در صنایع خلاق موفق به کسب عنوان خلاق بنیان شد.
دریافت مجوز خلاق‌بنیان توسط شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف (شتابدهنده تیمی‌نو) مستقر در زیست بوم فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند و فعال در حوزه ارائه دهنده خدمات زیرساخت جهت توسعه کسب و کار در صنایع خلاق موفق به کسب عنوان خلاق بنیان شد. این شرکت اولین شرکت معرفی شده از سمت مبادی زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند به دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق می‌باشد که به عنوان شرکت خلاق‌بنیان تأیید گردید.

شرکت خلاق بنیان به شرکت‌ها و موسسات خصوصی نوآوری اطلاق می‌شود که یا در صنایع خلاق و فرهنگی مشغول بوده و یا الگوهای نوین کسب‌وکار را در ارائه محصولات و خدمات خود به کار گرفته باشند.

شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف (شتابدهنده تیمی‌نو) فعالیت خود را از شهریور ۱۴۰۰ در زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند آغاز کرد. این شرکت از خرداد ۱۴۰۱ با دریافت مجوز رسمی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی به عنوان تنها شرکت خصوصی دارای مجوز شتابدهی به کسب و کارهای نوپا بهترین خدمات را ارائه می دهد.

 شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف (شتابدهنده تیمی‌نو) با هدف تجمیع تمامی اجزای دخیل در فرآیند کارآفرینی، توسعه آن و شناسایی استعدادها و توانمندی های استان خراسان جنوبی شکل گرفته است که بناست تا از طریق برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری رویدادهای کارآفرینانه در کل کشور، کمک، راهنمایی و حمایت از افراد و تیم های علاقه مند به ایجاد کسب و کار، ایجاد ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه گذاران، ایجاد ارتباط با دانشگاه ها و بهره گیری از دانش اساتید و متخصصین این حوزه به منظور به‌کارگیری در بازار، ایجاد ارتباط کارآفرینان و تیم های کسب و کارهای نوپا با مشتریان و بازار، ایجاد ارتباط بین متقاضیان کار و کارآفرینان و همچنین تسهیل روندهای اخذ مجوزهای کسب و کار با کمک گرفتن از نهادهای مربوطه، در جهت توسعه کارآفرینی گام بردارد.

اطلاعات بیشتر از خدمات شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف (شتابدهنده تیمی‌نو) در سایت این شرکت به نشانی https://teamino.ir ارائه شده است.

آخرین ویرایش۰۵ شهریور ۱۴۰۱