همزمان با معرفی برگزیدگان حوزه ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم:

فرصت مطالعاتی عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عنوان فرصت مطالعاتی برتر ملی شناخته شد

۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۱ کد : ۲۱۸۶۵ اخبار اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۵۹۴
با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برترین‌های ارتباط با جامعه و صنعت سال ۱۴۰۱ در کشور معرفی شدند. در این مراسم، فرصت مطالعاتی دکتر مسعود دیدارخواه، عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عنوان فرصت مطالعاتی برگزیده در جامعه و صنعت سال ۱۴۰۱ معرفی شد.
فرصت مطالعاتی عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عنوان فرصت مطالعاتی برتر ملی شناخته شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بیست و هشتمین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه های کشور که روز دوشنبه ۲۱ آذرماه با حضور رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و معاونین و مدیران پژوهش وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، برگزیدگان حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در بخش های مختلف اعم معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
سه فرصت مطالعاتی به عنوان فرصت مطالعاتی برتر در جامعه و صنعت شناخته شدند، از دکتر مسعود دیدار‌خواه عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند که فرصت مطالعاتی ارتباط صنعت دامپروری و دانشگاه را در سازمان جهاد کشاورزی انجام داده است به عنوان طرح برگزیده ملی سال 1401 تقدیر شد.
در تقدیرنامه دکتر دیدارخواه که با امضای دکتر پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر گردیده، آمده است؛ اعتلای ارزش‌های دینی و فرهنگی و اقتدار علمی کشور مرهون تلاش‌های ارزشمند عزیزانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود آینده‌ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می‌کنند. احتراماً بدینوسیله انتخاب فرصت مطالعاتی جنابعالی به عنوان فرصت مطالعاتی برگزیده در جامعه و صنعت سال 1401؛ در سازمان جهاد کشاورزی را تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون شما را در گسترش دانش و اعتلای کشور از درگاه خداوند منان خواهانم.
شایان ذکر است؛ در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان خراسان جنوبی نیز  دکتر دیدارخواه در دو بخش فناور برتر استان و نخبه برگزیده استان خراسان جنوبی معرفی و  تقدیر شد.

آخرین ویرایش۲۲ آذر ۱۴۰۱