بازدید معاون پژوهشی از بزرگترین کارخانه تهیه و تولید مواد نسوز کشور

۱۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱ کد : ۲۴۷۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۸
معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه روز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ از مجموعه بزرگ تهیه و تولید مواد نسوز کشور و مجموعه تهیه و تولید مواد معدنی بیرجند بازدید کرد.
بازدید معاون پژوهشی از بزرگترین کارخانه تهیه و تولید مواد نسوز کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این بازدید دکتراکبرپور ضمن بیان توانمندی‌های مختلف، به افزایش تعاملات دانشگاه و مجموعه‌های مختلف معدنی و صنعتی تاکید کرد و به برخی از فعالیت‌های حوزه معاونت پژوهشی در راستای افزایش ارتباطات موثر دانشگاه و صنعت و معدن را برشمرد. در ادامه دکتر محمد اکبری، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت، ابعاد مختلف ارتباط دانشگاه و صنعت را بررسی و پس از ارائه روش‌های مختلف همکاری و بهره مندی از تسهیلات متنوع پیش بینی شده در این حوزه، آمادگی  برای حضور مجموعه بزرگ تهیه و تولید مواد نسوز کشور در دانشگاه را اعلام کرد.
در ادامه دکتر زراعتکار با بیان توانمندی‌های دانشگاه و آزمایشگاه مرکزی در بحث انجام آزمایشات مختلف مورد نیاز حوزه صنعت و معدن، تجهیزات متنوع و جدید خریداری شده و توانمندی کارشناسان در انجام آزمایشات پیشرفته، زمینه‌های همکاری مشترک را تشریح کرد.
دکتر یوسفی نیز با بیان تلاش‌های گروه معدن جهت ارتقا توانمندی‌های دانشجویان گروه معدن و آماده سازی آنها جهت حضور در مجموعه های مختلف معدنی، از آمادگی دانشگاه جهت برگزاری دوره‌های تخصصی مورد نیاز مجموعه تهیه و تولید مواد نسوز کشور خبر داد.
مهندس اشراقی به نمایندگی از مجموعه بزرگ تهیه و تولید مواد نسوز کشور ضمن قدردانی از حضور دانشگاه در این مجموعه، پتانسیل‌های ارتباط دانشگاه و مجموعه صنعتی و معدنی مواد نسوز را برشمرد و از آمادگی کامل این مجموعه در راستای افزایش تعاملات مختلف با دانشگاه خبر داد. در ادامه مدیران بخش فنی و آزمایشگاهی مجموعه صنعتی و معدنی مواد نسوز ،هر کدام با بیان ابعاد مختلف کاری خود، زمینه همکاری‌های آتی با دانشگاه را بررسی کردند.
در انتها نیز معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه به همراه هیئت همراه از بخش‌های مختلف صنعتی و معدنی مواد نسوز بازدید به عمل آورد.

آخرین ویرایش۲۸ مرداد ۱۴۰۲