مسئول شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه بیرجند منصوب شد

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۵ کد : ۲۴۹۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۴
طی حکمی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر علی زراعتکارمقدّم، عضو هیأت علمی گروه آموزشی شیمی به مدّت دو سال به سمت مسئول شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه منصوب شد.
مسئول شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه بیرجند منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در حکم صادره از سوی دکتر لامعی به دکتر زراعتکار آمده است؛ نظر به حسن درایت و روحیه جهادی و ایمانی شما در راه خدمت به ساحت علم و اندیشه و پایبندی حضرتعالی به ارزشهای اصیل انقلاب و همگامی مستمر در راستای سیاستها و منویات مقام عظمای ولایت و دولت خدمتگزار و تحّقق اهداف دانشگاه نوین اسلامی ایرانی، به موجب این حکم به سمت "مسئول شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه"، به مدّت دو سال منصوب می‌گردید. امید است در ذیل توجّهات حضرت منّان در انجام شایسته وظایف تصّدی به شرح پیوست و تعالی جایگاه دانشگاه، موفّق و مؤیـّد باشید.
دکتر زراعتکارمقدم، دانشیار گروه آموزشی شیمی است که در سال 1393 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته شیمی تجزیه از دانشگاه بیرجند کسب کرد.
چاپ 27 مقاله ISI، راهنمایی و مشاوره 40 پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، انجام 2 طرح پژوهشی داخلی و خارجی از جمله سوابق علمی - پژوهشی ایشان است.
از سوابق اجرایی دکتر زراعتکارمقدم می‌توان به مسئولیت شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی، معاون گروه شیمی و مسئول استعدادهای درخشان دانشکده علوم اشاره کرد.

{رزومــه}

آخرین ویرایش۱۲ شهریور ۱۴۰۲