جلسه مشترک معاونت پژوهشی و رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۴ کد : ۲۶۸۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۱
دکتر اکبرپور معاون پژوهش، فناوری و نوآوری به همراه دکتر اکبری، مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه جلسه مشترکی روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲، با مهندس مومن زاده، ریاست اداره بیمه تامین اجتماعی در خصوص مفاصاحساب طرح های پژوهشی برگزار کردند.
جلسه مشترک معاونت پژوهشی و رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌‎رسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه، دکتر اکبری ضمن تشکر از همراهی مجموعه بیمه تامین اجتماعی در صدور مفاصا حساب قراردادهای پژوهشی، مشکلات موجود در فرآیند صدور مفاصا حساب را مطرح کردند و پیشنهاداتی درخصوص کوتاه کردن فرآیند و تسریع در زمان صدور برگه‌های مفاصا حساب مطرح کردند. همچنین، دکتر اکبرپور به تجربیات سایر دانشگاه ها در همکاری با بیمه تامین اجتماعی در خصوص صدور مفاصاحساب طرح‌های پژوهشی اشاره کرد و پیشنهاد استفاده از این تجربیات در استان را مطرح کرد.
در ادامه، مهندس مومن‌زاده هم به چارچوب های قانونی سازمان تامین اجتماعی در صدور مفاصاحساب اشاره کرد و مقرر گردید پیشنهادات حوزه پژوهشی دانشگاه در خصوص تسریع در فرآیند و همچنین در صورت امکان حذف حق بیمه از طرح‌های پژوهشی را به لحاظ قانونی بررسی و استعلام نموده و نتیجه را به دانشگاه بیرجند اطلاع رسانی نمایند.

آخرین ویرایش۰۹ بهمن ۱۴۰۲