جلسه معارفه دانشجویان نوورود با اعضای محترم هیأت علمی و کارشناسان گروه زراعت و علوم خاک روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار گردید.

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۷ کد : ۱۰۸۰۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۵۵۸

جلسه معارفه دانشجویان نوورود با اعضای محترم هیأت علمی و کارشناسان گروه زراعت و علوم خاک در ساعت 17 روز چهارشنبه مورخ 99/09/12 با حضور صمیمانه هیأت رئیسه محترم پردیس و جمع کثیری از دانشجویان نوورود مقاطع مختلف به صورت مجازی برگزار گردید.

در این جلسه که به مدت 90دقیقه ادامه یافت، ابتدا جناب آقای دکتر پارسا مدیر گروه ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، به معرفی امکانات و توانمندی های گروه، دانشکده و دانشگاه پرداخت.

در ادامه جناب اقای دکتر شهیدی ریاست محترم پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست،دانشجویان را به استفاده از ظرفیتهای آموزش مجازی در این ایام کرونا  ترغیب نمود. همچنین جناب آقای دکتر بهدانی از اساتید پیشکسوت گروه زراعت نیز به ظرفیتهای کارآفرینی و اشتغالزایی بخش کشاورزی پرداخته و تضمین آینده کاری دانش آموختگان را در گرو کسب مهارتهای علمی طی دوره تحصیل دانست. در بخش دیگری از این جلسه جناب آقای دکتر سیاری ریاست اسبق دانشکده کشاورزی نیز ضمن تبریک به دانشجویان، موفقیت ایشان را در گرو تلاش مستمر و درک عمیق مفاهیم علمی دانست. جناب آقای دکتر خاشعی معاون آموزشی پردیس نیز از دیگرهمکارانی بودند که با بیان قوانین آموزشی، دانشجویان را باه اهتمام مضاعف در فراگیری دروس طی مدت کوتاه باقیمانده از نیمسال تحصیلی جاری تشویق نمودند. جلسه در ساعت 18:30 با ذکر صلوات برمحمدو آل محمد خاتمه یافت.                    

آخرین ویرایش۱۲ آذر ۱۳۹۹