گردآوری و چاپ دو عنوان کتاب توسط کارشناسان کتابخانه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی

۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴ کد : ۱۱۳۱۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۶۲

گردآوری  و چاپ دو عنوان کتاب توسط کارشناسان کتابخانه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی

کتاب مدیریت روابط با مشتری: مفاهیم و کاربردهای CRM در کتابخانه های دانشگاهی تالیف و گردآوری معصومه چاجی .انتشارت صبح امروز، 1398

افزایش رضایت کاربران از خدمات ارائه شده هدف هرکتابخانه ای است مدیران کتابخانه های تخصصی با بهره گیری از فنون روزآمد مدیریت، استفاده از راهبردهای ویژه را مدنظر قرار داده اند که یکی از کارآمد ترین آنها استفاده از الگوی مدیریت روابط با مشتری است.این الگو برای کلیه مراکزی که خدمات ویژه را به گروه خاصی با هدف جلب رضایت بیشتر آنها ارائه می دهند کار ساز خواهد بود.

کتاب رسانه ها و شبکه های اجتماعی: کاربرد در کتابخانه های دانشگاهی تالیف و گردآوری سیده زهرا کمال پور. انتشارات صبح امروز، 1398 

رسانه ها و شبکه های اجتماعی با توجه به ویژگی تعاملی و رایگان بودن، به طور گسترده در کتابخانه ها قابل استفاده اند به طوری که امروزه کتابخانه ها آخرین فناوری و روندها را برای جذابیت خدمات و کاربرپسند بودن خدمات کتابخانه به کار می گیرند. کتابخانه های دانشگاهی نیز همواره در استفاده از فناوریهای جدید و تجهیزات پیشرفته برای ارائه خدمات و ایجاد فضایی بهتر و راحت تر برای تحقیق و پژوهش پیشرو بوده اند. 

برای تهیه کتب فوق می توانید با شماره تلفن   9-32254041 داخلی 268 و 269 تماس حاصل فرمایید.

آخرین ویرایش۰۸ دی ۱۳۹۹