سی و هشتمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۹ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۹ کد : ۱۵۸۵۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۳۶۵

سی و هشتمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست روز دوشنبه 1400/09/08 ساعت 12 در محل دفتر ریاست پردیس به صورت حضوری برگزار گردید.

در آغار این جلسه دکتر شهیدی، رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری و همچنین روز دانشجو موضوعات پیش از دستور را که شامل: جذب و استخدام نخبگان در آزمونهای استخدامی دستگاههای اجرایی، برگزاری نهمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت، برنامه ریزی برای ساختمان دانشکده منابع طبیعی و اختصاص آن به یکی از گروههای آموزشی،انتقال اعضای هیأت علمی واجد شرایط، اختصاص مکان و استقرار انجمن های علمی اطلاع رسانی کردند.

در بخش آموزشی اعلام فهرست رشته های تحصیلات تکمیلی در سال 1400-1401 از سوی گروهها، تجهیز کلاسهای 108 و 111 برای دروس عمومی، بررسی برگزاری حضوری آزمونهای مقاطع ارشد و دکترا، مدیریت آزمونهای حضوری توسط مدیران و کارشناسان گروههای آموزشی و بررسی پروپوزالهای دانشجویان توسط دکتر خاشعی معاون آموزشی مطرح شد. در بخش پژوهشی دکتر فلاحی مسئول امور پژوهشی با توجه به هفته پژوهش به برگزاری کارگاهها و سخنرانی های علمی این هفته اشاره کردندو در ادامه طرحهای پژوهشی و ترجمه دوکتاب توسط اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت. در پایان نیز دکتر غیاثی مسئول هسته کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست به برگزاری کارگاههای کارآفرینی در آذرماه 1400 اشاره نمودند.

آخرین ویرایش۰۹ آذر ۱۴۰۰