سی و نهمین جلسه شورای دانشکده کشاورزی

۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۴ کد : ۱۶۱۸۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۲۱۳

سی و نهمین جلسه شورای دانشکده کشاورزی دوشنبه 1400/09/22 ساعت 12 در محل دفتر ریاست باحضور اعضای شورا برگزار گردید.

در آغاز جلسه دکتر شهیدی رئیس دانشکده کشاورزی از اجرای شایسته و قابل تقدیر برنامه های هفته پژوهش و  تلاش عوامل اجرایی هفته پژوهش در دانشکده تقدیر و تشکر کردند، و در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم مقاطع ارشد و و دکتری با تأکید بر حضوری بودن مگر با ارائه مستندات مورد تأیید، حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی از اول دیماه جهت از سرگیری آموزش حضوری، تصمیم گیری در مورد شیوه برگزاری کلاس ها (حضوری، مجازی یا ترکیبی)، و مغایرت پذیرش راهنمایی و مشاوره دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاههای دیگر با آیین نامه تمام وقت ویژه اعضای هیأت علمی اطلاع رسانی کردند.

در ادامه جلسه دکتر خاشعی معاون آموزشی و دکتر فلاحی مسئول امورپژوهشی دانشکده موارد آموزشی و پریوزالها و طرحهای پژوهشی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

همچنین مقرر گردید ششمین جلسه کافه کتاب دانشکده با بحث و بررسی کتاب "افکارتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند" تألیف برایان تریسی ترجمه گیتی شهیدی 13 دی ماه 1400 برگزار گردد.

در پایان نیز انتصاب دکتر محمدرضا رضایی به عنوان رئیس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست اطلاع رسانی شد .مدیریت و کارکنان دانشکده کشاورزی ضمن تبریک این انتصاب برای ایشان آرزوی توفیق و تندرستی و سربلندی دارد. 

آخرین ویرایش۲۲ آذر ۱۴۰۰